تمایل پلاتینیوم گیمز برای ساخت بازی های بیشتر در سری Bayonetta

جالب اینجاست که کامیا در ادامه توضیح داد که می‌تواند امکان ساخت بسیاری از نسخه‌های فرعی سری Bayonetta را برای آینده تصور کند. اخیرا، پلاتینیوم گیمز و نینتندو یکی از این اسپین‌آف‌های اکشن ماجراجویی به نام Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon را معرفی کردند که قرار است در مارس ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Bayonetta با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کامیا گفت: “من شخصاً هرگز نمی توانم پایان سریال Bayonetta را تصور کنم.” من می خواهم و قصد دارم Bayonetta 4 و Bayonetta 5 را انجام دهم [پیشنهاد ساخت] آنها را به شرکت معرفی کنید. ما اغلب در تیم داخلی صحبت می کنیم که چگونه می توانیم 9 نسخه از این سری را بسازیم. من می خواهم افرادی که سریال Bayonetta را دوست دارند، وقتی می گویم “من کاری برای خیانت به بازیکنان انجام نمی دهم” مرا باور کنند.

در همین راستا اخیرا هیدکی کامیامعاون پلاتینیوم گیمز و خالق سری Bayonetta، در مصاحبه ای با IGN گفت که قصد دارد تا زمانی که بتواند به ساخت بازی های Bayonetta ادامه دهد و به نینتندو پیشنهاد توسعه دنباله های دیگر سری را بدهد.

Bayonetta در وسط بازی Bayonetta 3

هیدکی کامیا، نایب رئیس پلاتینیوم گیمز، اعلام کرده است که می‌خواهد نسخه‌های دیگری از سری Bayonetta را بسازد.

کامیا افزود: «من برانداز می‌خواهم [Bayonetta] این بخشی از شخصیت جین است که او به عنوان یک ابرقهرمان به نام Cutie J کار می کند. من حتی می خواهم یک اسپین آف از آن بسازم. ادامه سریال Bayonetta برای من بسیار مهم است. بنابراین برای من مهم نیست که اعداد به عنوان یک بازی به شبکه متصل شوند.

بخوانید  Amnesia: The Bunker برای چند هفته دیگر به تعویق افتاده است

سری Bayonetta در گذشته مشکلات زیادی داشته است و اگر نینتندو برای رفع این مشکلات وارد عمل نمی شد، ممکن بود بیش از یک نسخه از این سری هرگز منتشر نشده باشد. با این حال، این سری اکشن همچنان قوی است و اخیرا شاهد انتشار Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ بودیم. بنابراین ممکن است پلاتینیوم گیمز در نظر دارد در آینده این مجموعه را برای مدت طولانی نگه دارد.