فروش بیش از 2.5 میلیون نسخه از Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers او در مدت کوتاهی موفق به فروش بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان شد.

البته شاید موفقیت Sonic Frontiers چندان هم عجیب نباشد. زیرا بازی های سونیک در زمینه تجاری به موفقیت های زیادی دست یافته اند. همچنین شایان ذکر است که Frontiers سالهاست که توسط برخی به عنوان یکی از بهترین بازی های سونیک سه بعدی شناخته می شود. به علاوه، اکران دو فیلم Sonic the Hedgehog و Sonic the Hedgehog 2 با هنر جیم کریکارهای زیادی برای افزایش محبوبیت این شخصیت انجام داد.

به نظر می رسد که طرفداران سونیک در حال گذراندن روزهای خوبی هستند. زیرا در سال 2022 شاهد اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 و عرضه بازی Sonic Origins بودیم. سری جدید Sonic Prime فردا به صورت آنلاین از نتفلیکس پخش خواهد شد. علاوه بر این، سازندگان Sonic Frontiers قصد دارند با انتشار محتوای رایگان در سال 2023 به حمایت از این بازی ادامه دهند.

سگا با موفقیت تجاری بزرگ به استقبال سال جدید خواهد رفت. بازی Sonic Frontiers جوجه تیغی آبی محبوب را از دنیای بازی به دنیایی تقریباً باز می برد و با استفاده از فرمولی جدید قصد دارد تجربه ای به یاد ماندنی را برای طرفداران خلق کند. حالا به نظر می رسد که ریسک سگا نتیجه داده است و آخرین بازی سونیک با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو شده است.

تنها یک ماه از عرضه Sonic Frontiers می گذرد و بازی بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. سگا به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که این عدد در واقع کل فروش نسخه دیجیتال و فیزیکی بازی بوده است.

بخوانید  Mass Effect The Boardgame – Priority: Hagalaz Space Opera را اواخر امسال به میز می آورد