تعیین تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن دنیای عجیب

اگرچه انتظار می رفت در کریسمس امسال انیمیشن دنیای عجیب به دیزنی پلاس اضافه شود، این انیمیشن تنها بیش از 54 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و دیزنی تاکنون بیش از 147 میلیون دلار ضرر کرده است. علاوه بر این، مسائل حاشیه ای انیمیشن دنیای عجیب باعث شد تا دیزنی این انیمیشن را از اکران بیش از 20 کشور خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوبی و چین خارج کند و آن را به نمایش نگذارد.

خیلی وقته انیمیشن دنیای عجیب به اکران سینما رفت و پس از مواجه شدن با نقدهای متوسط ​​و مثبت منتقدان، نتوانست در گیشه و حالا در جدیدترین عملکرد خوبی داشته باشد. اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اضافه شدن جدیدترین انیمیشن والت دیزنی به دیزنی پلاس مشخص شد. دیزنی اعلام کرده است که دنیای عجیب در تاریخ 23 دسامبر به سرویس استریم دیزنی پلاس اضافه خواهد شد.

جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ سفید، گابریل اتحادیه، لوسی لیو و آلن تودیکاز جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن دنیای عجیب صداپیشه هستند و صداپیشگی انجام داده اند. اتاق دن، کارگردان Big Hero 6، دستیار کارگردان Moana و کارگردان Raya and the Last Dragon، مسئولیت ساخت دنیای عجیب را بر عهده دارد. هم هیچ چیز را نمی گویندنویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نگارش فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده گرفته است.

والت دیزنی بالاخره زمان را اضافه کرد انیمیشن دنیای عجیب به دیزنی پلاس اضافه شده است و علاقه مندان می توانند نسخه پرمیوم این انیمیشن را قبل از کریسمس تماشا کنند.

بخوانید  آمازون معاملات بسیار خوبی در زمینه کیبوردهای بازی دارد

این انیمیشن اکشن ماجراجویی اصلی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان های معروف نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن دنیای عجیب، به اعماق سرزمینی ناشناخته و خطرناک سفر خواهیم کرد که در آن موجودات خارق العاده ای در انتظار خانواده افسانه ای Key هستند. خانواده ای از کاشفان که اختلافاتشان آخرین و مهمترین ماموریتشان را تهدید می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر