شایعه: The Last of Us Part 3 در حال توسعه است

شهر جکسون در بازی های The Last of Us

یک منبع موثق اخبار هیجان انگیزی را در رابطه با The Last of Us 3 منتشر کرده است. اگرچه کمتر از یک دهه از عرضه The Last of Us می گذرد، این سری یکی از محبوب ترین فرنچایزهای تاریخ بازی است. آس های سال این بازی در سال 2013 برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد و مورد تحسین قرار گرفت. بعدها این بازی بعد از آن برای تمامی کنسول های پلی استیشن منتشر شد. دنباله ای نیز در سال 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد.

اگرچه بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا جنجال های زیادی را برانگیخت و نظرها در مورد آن متفاوت بود، اما در نهایت با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و بیش از 10 میلیون نسخه و همچنین جوایز متعدد او فروخت. تضمینی برای اطمینان از ماندگاری این سریال بود. . در این بین سونی با همکاری HBO سری The Last of Us را به زودی منتشر خواهد کرد و از طرفی تا چند ماه دیگر بازیکنان می توانند بازسازی نسخه اول بازی را روی PC و Steam Deck تجربه کنند.

یکی از افراد داخلی با سابقه افشای اخبار دقیق صنعت سرگرمی ادعا می کند که The Last of Us Part 3 در دست ساخت است و خود نیل دراکمن کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

پیش بینی می شود که بازی آنلاین جدید Last of Ace به عنوان اسپین آف چند نفره این مجموعه زودتر به عنوان مثال در سال 2023 منتشر شود. پس از آن ممکن است شاهد آی پی جدید استودیو Naughty Dog باشیم که در آن شاهد ارجاعاتی بوده ایم. تا حالا؛ مجموعه جدیدی که برخی حتی تصاویر یافت شده در The Last of Us Part I را به آن مرتبط می دانند. در پایان نمی توان شاهد انتشار بازی The Last of Us Part III برای کنسول PS5 در پایان نسل نهم بود.

بخوانید  بهترین معاملات جمعه سیاه PS5 در حال حاضر در دسترس است (23 نوامبر)

به طور طبیعی، چند سال طول می کشد تا قسمت سوم ساخته شود، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری معتقدیم که این بازی وجود خواهد داشت. در همین حال، گزارش ها حاکی از آن است که یک استودیوی بازی سازی دیگر در حال کار بر روی راه اندازی مجدد Uncharted است.

با این نسخه ها، جای تعجب نیست که سونی واقعاً می خواهد این سری را ادامه دهد. با این حال، The Last of Us Part III هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. حال یک منبع موثق که قبلا به درستی جزئیات سری Last of Ace را فاش کرده بود، ادعا می کند که ساخت این بازی برای استودیو Naughty Dog بسیار مهم است. با توجه به توضیحات این فردی که در توییتر با نام کاربری ViewerAron کار می کند، بازی بعدی نیل دراکمن این بازی The Last of Us 3 است که در حال ساخت است.

این همه اطلاعات غیر رسمی ما تا به امروز است. در سال 2021، دراکمن گفت که طرح کلی نسخه سوم نوشته شده است، اما از صحبت های او می دانیم که بازی در آن زمان در حال توسعه نبود. در نتیجه، اگر Last of Ace 3 در دست ساخت باشد، احتمالاً در مراحل اولیه تولید است. همچنین مشخص نیست که بازی Last of Ace 3 بر اساس کدام شخصیت ساخته خواهد شد. با این حال لورا بیلیابی بازیگر اخیرا گفته بود که از بازی در نقش این شخصیت دوباره استقبال خواهد کرد.