تلاش برای برنده شدن اولین تریلر پیش درآمد The Hunger Games

تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو، ریچل زیگلر در نقش لوسی گریبرد، جاش آندرس ریورا به عنوان سیجانوس پلینث، هانتر شیفر مثل ببر برفی، جیسون شوارتزمن مانند لوکرزیا فلیکرمن، پیر دینکلیج به عنوان Casca Highbottom، ویولا دیویس به عنوان دکتر ولومنیا گل، بورن گورمن به عنوان فرمانده هاف، فیونولا فلانگان به عنوان مادربزرگ کوریولانوس اسنو، ایزوبل جاسپر جونز همانطور که مایفر لیپ، داکوتا شاپیرو مثل بیلی تپ، حمام ریلی به عنوان Maude Ivory و جورج سامنر اسپراس در پیش درآمد The Hunger Games بازی می کند.

در خلاصه داستان پیش درآمد بازی های گرسنگی آمده است: «سالها قبل از اینکه رئیس جمهور مستبد پانم شود، کوریولانوس اسنو آخرین امید خانواده در حال مرگش بود. خانواده ای که زمانی مغرور بود، اما بعد از جنگ اعتبار خود را از دست داد. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی های سالانه گرسنگی، اسنو جوان پس از انتخاب شدن به عنوان مربی لوسی گریبرد، دختری از منطقه 12 فقیر، نگران و مضطرب می شود. اما پس از اینکه لوسی گری با اجرای پررنگ آوازی توجه پانم را به خود جلب کرد، اسنو فکر می کند که ممکن است بتواند. تا جریان را به نفع او برگرداند.

Lionsgate اولین تریلر بازی The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که لاینزگیت اولین تریلر فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents را با نقش آفرینی تام بلیت و راشل زگلر پخش شده می توانید اولین تریلر پیش درآمد Hunger Games را در کانال یوتیوب Lionsgate تماشا کنید. این فیلم 26 آبان (26 آبان) اکران می شود.

بخوانید  انیمیشن مستر بین با فصل جدید بازخواهد گشت

فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها بر اساس رمان قبلی ساخته شده است سوزان کالینز این فیلم با همین نام ساخته شده است و وقایع 64 سال قبل از رویدادهای سه گانه بازی های گرسنگی را به تصویر می کشد. فرانسوا لورانکارگردان 3 قسمت از فیلم های بازی های گرسنگی بار دیگر در راس اقتباس سینمایی جدید و در کنار آن قرار گرفت. نینا جیکوبسون و برد سیمپسون او به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کرد. پیش نویس نهایی فیلمنامه پیش درآمد Hunger Games مایکل لزلی او وارد عرصه نویسندگی شد و مردیت فیتیله و اسکات اوبرایان بر این پروژه نظارت داشتند.

پوستر پیش درآمد فیلم The Hunger Games

تحریریه مجله بازی یک گیمر