تجربه بالای بازی Life توسط 7.5 میلیون بازیکن مختلف

طبق گزارش Squanch Games، تعداد بازیکنان منحصر به فرد High on Life از 7.5 میلیون نفر فراتر رفته است.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی High on Life چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

High on Life دسامبر گذشته بر روی پلتفرم های PC، Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S منتشر شد. محصول جدید Squanch Games از زمان عرضه با استقبال بسیار زیادی از گیمرها مواجه شده و حتی در مدت زمان کوتاهی به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های فروشگاه استیم شناخته شده است.

Squanch Games در یک اعلامیه رسمی تایید کرد که بازی تیراندازی اول شخص High on Life توسط ۷.۵ میلیون بازیکن منحصر به فرد تجربه شده است. با این حال، سازنده جزئیاتی در مورد اینکه چه تعداد از گیمرها بازی را خریداری کرده اند و چه تعداد از مشترکین Game Pass PC و Xbox آن را بدون خرید جداگانه تجربه کرده اند، ارائه نکرد. در هر صورت، این تعداد بازیکن برای یک بازی مستقل High on Life بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

در ماه دسامبر، Squash Games در مورد موفقیت High on Life صحبت کرد و توضیح داد که ارزش انتشار این بازی بر روی Xbox Game Pass را دارد. او گفت که از این طریق توسعه دهندگان می توانند محصولی را به گیمرهای بیشتری معرفی کنند که ممکن است در شرایط عادی خریداری نشود.

همچنین در ماه دسامبر، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد High on Life به محبوب‌ترین بازی ویدیویی در سرویس انتشار بازی تبدیل شده است و از دیگر بازی‌های بزرگی مانند Minecraft و Forza Horizon 5 پیشی گرفته است. در ادامه این بازی، موفق شد بزرگترین بازی را به دست آورد. انتشار بازی تجاری در تاریخ بازی های Xbox Game Pass.

بخوانید  چگونه میز کاردستی را در لگو فورتنایت ارتقا دهیم