انیمیشن مستر بین با فصل جدید بازخواهد گشت


برادران وارنر دیسکاوری فصل جدید و چهارم مستر بین را تولید و پخش کرد: سریال انیمیشن اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونمستر بین باز خواهد گشت. استودیو Banijay Tiger Aspect Kids & Family تایید کرده است که با همکاری برادران وارنر. دیسکاوری و آی تی وی ایکس، فصل چهارم سریال مستر بین: سری انیمیشن را تهیه کردند. روآن اتکینسون به عنوان صداپیشه مستر بین بازخواهد گشت و او همچنین تهیه کننده اجرایی فصل چهارم مستر بین است.

فصل چهارم سریال Mr. Bean: The Animated Series قرار است در 52 قسمت 11 دقیقه ای تولید و در سال 2025 پخش شود و تعداد کل قسمت های انیمیشن مستر بین به 182 قسمت 11 دقیقه ای برسد. این فیلم توسط Cartoonito و HBO Max در سراسر اروپا توسط برادران وارنر توزیع خواهد شد. شبکه‌های کودکان در خاورمیانه و آفریقا، آسیای شرقی و جنوب شرقی از طریق سرویس‌های پخش، و در بریتانیا و ایرلند از طریق ITVX Kids.

فصل چهارم سریال Mr. Bean: The Animated Series قرار است در سی و پنجمین سالگرد اولین قسمت لایو اکشن مستر بین پخش شود. قسمت اول انیمیشن مستر بین در سال 2002 پخش شد و پخش آن تا سال 2019 ادامه داشت. فصل جدید مستر بین نیز مانند انیمیشن اصلی داستان ها و ماجراهای خنده دار و خنده دار مستر بین و خرس عروسکی اش را دنبال می کند. تدی

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  همه 1-2 سوئیچ! برای نینتندو سوییچ معرفی شد