احتمالاً یک بازی جدید Lords of the Fallen در راه است


Death of the Fallen یک علامت تجاری ثبت شده مرتبط با سریال Lords of the Fallen است.

Lords of the Fallen یک موفقیت برای CI Games بود. این بازی توانسته یک میلیون نسخه بفروشد و انتظار می رود 100 میلیون دلار در سال های آینده تولید کند. HexWorks در حال حاضر روی بازی جدیدی به نام Project 3 کار می کند که یک بازی اکشن نقش آفرینی AAA است. یک علامت تجاری ثبت شده اکنون نشان دهنده ارتباط بازی با Lords of the Fallen است.

بازی های CI در روز او علامت تجاری Death of the Fallen را در 13 ژانویه به ثبت رساند. مشخص نیست که آیا این کار یک اسپین آف است یا در یک جهان مشترک اتفاق می افتد. اما آن ناشر در جریان یک وبینار در نوامبر گذشته گفت که پروژه 3 بر شناخت و موفقیت Lords of the Fallen تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، این پروژه با گزینه های بازی جاه طلبانه و پرطرفدارتری انجام می شود و از تجربیات، دانش و آموخته های مهم بازی Soulslike مورد نظر بهره خواهد برد. موتور بازی دوباره Unreal Engine 5 خواهد بود.

Death of the Fallen برای اکران در سال 2026 برنامه ریزی شده است. در حالی که Project 3 در اوایل سال 2024 برای پلی استیشن 5 منتشر می شود، Xbox Series X Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. باید دید این دو بازی یک کار هستند یا نه; اما در عین حال ممکن است به گونه ای دیگر با هم مرتبط باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  RTX 3050 6GB با 2304 هسته و توان مصرفی 70 وات عرضه می شود.