آیا زمان رویداد جدید ایکس باکس لو رفته است؟


یک افشاگر معروف ادعا کرده است که رویداد آینده Xbox Developer Direct در ماه ژانویه برگزار خواهد شد در سال 2024 برگزار خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهراً طرفداران باید منتظر رویداد جدید Xbox Developer Direct در این ماه باشند. بر اساس پست جدیدی از Zantorn در Reddit که سابقه خوبی در افشای اطلاعات نمایشگاه های قبلی دارد، رویداد بعدی Xbox Developer Direct در یکی از روزهای هفته 24 دسامبر (14 ژانویه) برگزار خواهد شد.

این افشاگر نوشت: اولین رویداد ایکس باکس سال 14 ژانویه برگزار می شود. من نمی توانم در مورد شایعه انتشار یکی از آثار بلافاصله پس از معرفی صحبت کنم، اما زمان برگزاری مراسم پیگیری بوده است. اگر این رویداد واقعاً برای هفته آخر این ماه برنامه ریزی شده است، احتمالاً در روزهای هفته و بین از 25 تا 29 ژانویه (15 تا 19 ژانویه) برگزار می شود. زیرا برگزاری این رویداد در آخر هفته مایکروسافت بعید به نظر می رسد.

چند روز پیش ویدیویی منتشر شد مبنی بر اینکه Developer Direct جدید در 25 ژانویه (5 بهمن) برگزار می شود. حتی اگر زمان برگزاری این مراسم هنوز مشخص نباشد، بدون شک باید در هفته های آینده منتظر آن باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سریال جدید شلدون جوان در حال آماده سازی است