سریال جدید شلدون جوان در حال آماده سازی است


یک اسپین آف بر اساس Young Sheldon در حال تولید برای CBS است و اطلاعاتی درباره سریال منتشر شده است.

سریال شلدون جوان در فصل هفتم و هم اکنون به پایان می رسد در آخر اخبار سینما و تلویزیونیک اسپین آف بر اساس این سریال کمدی در دست ساخت است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که اسپین آف جدید یانگ شلدون بر دو شخصیت اصلی سریال تمرکز خواهد کرد. اسپین آف شلدون جوان بر روی جورجی کوپر با بازی مونتانا جردن که برادر بزرگتر شلدون کوپر است و مندی مک آلیستر با بازی امیلی اسمنت که نامزد برادر شلدون است تمرکز خواهد کرد.

بازیگران در حال حاضر برای اسپین آف یانگ شلدون امضا ندارند، اما چاک لوری، استیون مولارو و استیو هالند به عنوان تهیه کنندگان اجرایی، تهیه کنندگان و نویسندگان بازخواهند گشت. ضمناً این مجموعه کمدی برای پخش از شبکه سی بی اس تولید خواهد شد. سریال جدید یانگ شلدون در 13 قسمت تولید خواهد شد که یک سریال کمدی چند دوربینه خواهد بود که فرمتی شبیه به The Big Bang Theory خواهد داشت تا سریال اصلی.

از طرفی این سریال برای پخش در فصل های 2024 و 2025 در نظر گرفته شده است، همچنین باید اضافه کرد که سریال جدید شلدون جوان هیچ ارتباطی با اسپین آف سریال Big Bang Theory اعلام شده در تاریخ شبکه Max در آوریل امسال. فصل هفتم و پایانی سریال شلدون جوان از 15 فوریه (26 بهمن) آغاز می شود و این فصل دارای 14 قسمت خواهد بود. پیش از این 6 فصل اول سریال شلدون جوان در 127 قسمت تولید و پخش شده بود.

بخوانید  جوخه انتحاری دستخوش تغییرات اساسی است
تحریریه مجله بازی یک گیمر