تریلر سیزن پس بازی Ghostrunner 2 منتشر شد


اولین بسته الحاقی بازی با نام The Ice Pack در تاریخ ۱۶ آذر، به‌همراه سه پوسته برای شمشیر، دست و یک پوسته یخی برای موتورسیکلت منتشر خواهد شد.

بازی Ghostrunner 2 هفته بعد منتشر می‌شود اما این تازه شروع راه است؛ سیزن پس بازی با قیمت ۱۹/۹۹ دلار شامل حالت‌ جدید بازی و آیتم‌های تزئینی می‌شود. استودیو One More Level، توسعه‌دهنده بازی، مسیر زمانی انتشار هر محتوا را طی نمایشی نشان داد.

اولین بسته‌ از آیتم‌های تزئینی، آیس پک نام دارد که شامل سه پوسته برای شمشیر، سه پوسته برای دست و یک پوسته یخی برای موتورسیکلت می‌شود و در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. دومین بسته الحاقی با نام The Dragon Pack در ماه فوریه ۲۰۲۴، بسته Heat Pack در ماه ژوئن ۲۰۲۴ میلادی و حالت Endless Moto در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و درنهایت بسته The Anniversary در ماه اکتبر ۲۰۲۴ در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

جزئیات بیشتری از مود Endless Moto در آینده اعلام می‌شود اما احتمال می‌رود که در این حالت، بازیکن می‌تواند موتورسیکلت را بدون محدودیت زمانی هدایت کند.

بازی گوست‌رانر ۲ در تاریخ ۵ آبان (۲۶ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سفارش ساخت سریال The Irrational با جسی ال مارتین توسط NBC