تاریخ اولین انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku با انتشار تریلر جدید اعلام شد


استودیو Mapa سرانجام با انتشار تریلر جدیدی تاریخ پخش انیمیشن Hell’s Paradise: Jigokuraku را تایید و اعلام کرد.

با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku تایید و اعلام شد. موتور دوقلو تایید کرده است که انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku در تاریخ 1 آوریل 2023 (12 آوریل 1402) با انتشار یک تریلر که آهنگ تم آغازین انیمه را نشان می دهد، پخش خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر جدید انیمه Hell of Heaven که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمه است را از طریق Twin Engine YouTube تماشا کنید.

رینگو شینا خواننده و گروه Millennium Parade آهنگ افتتاحیه این انیمه به نام WORK را خواندند. انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط یوجی کاکو است که توسط استودیو Mapa، خالق فصل چهارم انیمه Attack On Titan، انیمه Jujutsu Kaisen، فصل دوم از انیمیشن Vinland Saga and the Chainsaw Man. کائوری ماکیتا کارگردانی و آکیرا کیندایچی فیلمنامه Hell’s Paradise: Jigokuraku را نوشته است.

گابیمارو در انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku

Hell’s Paradise: مانگای Jigokuraku داستان گابیمارو را دنبال می کند که زمانی یکی از قوی ترین نینجاها بود، اما اکنون این حرفه را رها کرده و قوانین دهکده خود را زیر پا گذاشته است. پس از دستگیری، او ادعا می کند که دیگر چیزی برای زندگی ندارد. اما به دلیل سطح فوق بشری که در طی آموزش های مختلف به دست آورد، ناخواسته از اعدام های متعدد و گردن زدن جان سالم به در برد تا اینکه به آتش کشیده شد.

سپس جلاد ساگیری آسیمون به گابیمارو می گوید که اعتیاد زیادی به زندگی طولانی دارد و به همین منظور به او ماموریت می دهد و آن ماموریت یافتن اکسیر جاودانگی است. چیاکی کوبایاشی در نقش گابیمارو، یومیری هاناموری در نقش یامادا آسیمون ساگیری، ری تاکاهاشی، ریوهی کیمورا، کنشو اونو، تتسو اینادا، چیکاهیرو کوبایاشی، اوی ایچیکاوا و یوسوکه کوبایاشی از جمله صداپیشگان انیمیشن Hell’s Jigokurakue هستند:

بخوانید  Stellar Blade با حالت مورد انتظار عرضه می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر