تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 لو رفت


بر اساس گزارش بلومبرگ، به نظر می رسد که نینتندو سرانجام امسال کنسول نینتندو سوییچ 2 را با صفحه نمایش هشت اینچی عرضه خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۷ بود که نینتندو کنسول سوییچ را عرضه کرد و این کنسول توانست عملکرد خوبی داشته باشد و حالا شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه دوم نینتندو سوییچ به گوش می رسد. با این حال، رسانه خبری بلومبرگ اخیرا در جدیدترین اخبار بازی به یکی از افشاگران این حوزه به نام هیروشی هایاسه اعلام کرد که به احتمال زیاد در سال 2024 شاهد عرضه Nintendo Switch 2 با صفحه نمایش هشت اینچی خواهیم بود.

البته نکته مهم این است که تا به امروز مدیران نینتندو در مورد کنسول جدید خود سکوت کرده اند، اما شایعات در مورد نینتندو سوییچ 2 روز به روز در حال افزایش است. این تا جایی پیش رفته است که حتی شرکت‌های بزرگ ژاپنی بازی‌های ویدیویی هم دوست دارند Koei Tecmo، Capcom و Spike Chunsoft همگی هیجان خود را ابراز کرده اند.

طبق گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد نینتندو در Gamescom 2023 حضور داشته باشد کنسول Nintendo Switch 2 برای اولین بار پشت درهای بسته برای توسعه دهندگان و ناشران بازی ارائه شد. این مشکل زمانی به واقعیت تبدیل می شود که شایعاتی در مورد توانایی این کنسول برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه و بازی The Matrix Awakens با موتور Unreal Engine 5 به گوش می رسد.

پیوندی که در میان خورشید و ابرها در دنباله نینتندو The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در خصوص مشخصات سخت افزاری کنسول نینتندو سوییچ 2، هنوز بحث ها و اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. گروهی بر این باورند که این کنسول از تراشه 5 نانومتری استفاده می کند، در حالی که گروهی دیگر معتقدند تراشه 8 نانومتری سامسونگ تراشه کنسول نینتندو سوییچ 2 است. گمان می رود نسل دوم سوییچ مبتنی بر NVIDIA Tegra 239 باشد که نسخه ویژه ای از T234. اگر درست باشد، کنسول Nintendo Switch 2 از ویژگی هایی مانند NVIDIA DLSS و ray tracing پشتیبانی می کند.

بخوانید  تریلر گیم پلی Street Fighter 6 بر مبارزات اد تمرکز دارد

البته این شایعات و شایعات به همین جا ختم نمی شود. زیرا یکی دیگر از افشاگران مطرح صنعت بازی معتقد است که کنسول نینتندو سوییچ 2 دارای ویژگی های مشابه کنسول Xbox Series S خواهد بود و بازی ها را با وضوح 1080p و پشتیبانی از راه اندازی اشعه اجرا می کند. از سوی دیگر، شایعاتی مبنی بر تلاش نینتندو برای استفاده از قابلیت HDR در کنسول Nintendo Switch 2 منتشر شده است.

حال باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی مدیران نینتندو به طور رسمی از کنسول Nintendo Switch 2 رونمایی خواهند کرد.لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در مورد این کنسول با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر