این داک بسیار گران قیمت Targus USB-C در حال حاضر تنها 20 دلار قیمت دارد


شما هرگز نمی‌توانید ایستگاه‌های اتصال کافی داشته باشید، و اگر می‌خواهید میز خود را با یک گزینه ممتاز تجهیز کنید، این معامله در ایستگاه اتصال USB-C 100W تارگوس را نباید از دست داد. اگرچه این داک رده بالا دارای لیست قیمت 330 دلار است، اما می توانید یکی را به قیمت 20 دلار بخرید و HP. این اشتباه تایپی نیست، این داک واقعاً قیمت یک تی شرت گرافیکی زیبا را دارد. اما شما نمی تواند چندین دستگاه را به پیراهن نیروانا خود وصل کنید، پس بررسی کنید و جفت کنید (h/t Wario64).

ایستگاه بارانداز تارگوس
ایستگاه بارانداز تارگوس

فراتر از رایانه شخصی خود، باید بتوانید از آن با Steam Deck، ROG Ally، Lenovo Legion Go، Nintendo Switch، iPad و غیره استفاده کنید. Walmart حتی حمل و نقل رایگان را ارائه می دهد. این داک از ویدیوهای تک و دوگانه 4K UHD با نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و برای پورت ها، در اینجا چیزی است که با این دستگاه دریافت خواهید کرد:

  • 2 پورت DisplayPort 1.2a
  • 2 پورت HDMI
  • 1 پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C (10 گیگابیت در ثانیه)
  • 4 پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A (1 پورت شارژ سریع)
  • پورت اترنت 1 گیگابیتی
  • 1 پورت ترکیبی ورودی/خروجی صدا 3.5 میلی متری

به طور کلی، این یک ایستگاه اتصال عالی برای اجرای چندین نمایشگر در ایستگاه کاری شما است، زیرا بین گزینه‌های HDMI و DisplayPort می‌توانید تا چهار مانیتور را اجرا کنید. پورت های USB بیشتر هستند همیشه این چیز خوبی است و داشتن یک هاب جهانی برای مهمترین اتصالات شما نیز به مرتب نگه داشتن میز شما کمک می کند.

بخوانید  نینتندو سوییچ بیش از 141 میلیون دستگاه فروخته است

برخی از ویژگی های دیگر موجود در این داک شامل یک اسلات قفل داخلی برای کمک به محافظت از تجهیزات شما است و در صورت بروز حادثه غیرقابل پیش بینی با گارانتی سه ساله همراه است.

به جرات می توان گفت که برای مدت طولانی یکی را با این قیمت نخواهید دید، بنابراین اگر به گسترش ایستگاه کاری خود فکر می کنید، نمی خواهید اکنون در دریافت این ایستگاه اتصال با فناوری پیشرفته تردید کنید. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر