عرضه نسخه فیزیکی بازی های ایکس باکس احتمالا کاهش خواهد یافت


کاهش حجم در ایکس باکس باعث بسته شدن تیم‌های ناشر بازی‌های فیزیکی و پشتیبانی کاربران اکتیویژن بلیزارد شده است.

دیروز بود که مایکروسافت اعلام کرد 1900 نفر در تیم های Xbox و Activision Blizzard بیکار شدند که حدود یک دهم بخش بازی های این شرکت است. به نظر می رسد بلیزارد به شدت تحت تأثیر این کوچک سازی قرار گرفته است. مایک ایبارا، رئیس آنها اخراج شد و بازی بقای بلیزارد Odyssey کنسل شد. اکنون اخبار بیشتری از اخراج افراد به گوش می رسد.

مطابق با به جز برش به گفته Windows Central Media، دو طرفی که تحت تأثیر این تنظیمات قرار گرفته اند، تیم انتشار فیزیکی بازی های ایکس باکس و پشتیبانی کاربران Activision Blizzard هستند و در واقع هر دوی این تیم ها در واقع تعطیل شده اند. تیم دیگری که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته است، مدیران انجمن کاربران است. او گفت: چندین منبع به من گفته اند که مایکروسافت، به استثنای چند تیم، همه تیم های پشتیبانی داخلی در حال کار هستند. [اکتیویژن بلیزارد کینگ] اخراج شد

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

مابقی به شرکت های خارجی واگذار می شود. ABK یکی از معدود ناشران بازی با تیم پشتیبانی کاربر با کیفیت بود. مایکروسافت همچنین بخش هایی را که برای ارائه عناوین ایکس باکس به فروشگاه های فیزیکی اختصاص داده شده بود، بسته است و اگر شایعات مربوط به کنسول دیجیتال ایکس باکس را شنیده باشید، هدف مایکروسافت را درک خواهید کرد. تعداد زیادی از مدیران جامعه کاربران نیز شغل خود را از دست دادند. به نظر می رسد در آینده کمتر شاهد جامعه سازی برای آثار Xbox باشیم.

بخوانید  رونمایی از کلاس Preacher در تریلر جدید بازی Warhammer 40,000: Darktide

اگرچه این بحث ها هنوز تایید نشده است، Corden به طور کلی اطلاعات درستی در مورد Xbox دارد. البته بسته شدن تیم ناشر بازی های فیزیکی به این معنی نیست که شاهد انتشار فیزیکی بیشتری نخواهیم بود. اما دلایل زیادی برای این امر در آینده وجود دارد. تعدادی از بازی‌های اخیر این شرکت، مانند Hi-Fi Rush و Senua's Saga: Hellblade 2، تنها به صورت دیجیتالی منتشر شده‌اند یا خواهند بود، و شایعات حاکی از آن است که نسل بعدی ایکس‌باکس فقط از عناوین دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر