بندیکت کامبربچ از باب دیلن جدا شد بازیگر جدید معرفی شد


بندیکت کامبربچ دیگر در فیلم A Complete Unknown بازی نخواهد کرد و ادوارد نورتون جایگزین او شده است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری مانند فیلم هویت، فیلم Walk the Line، فیلم ساعت 3:10 بعد از ظهر در یوما، فیلم ولورین، فیلم لوگان، فیلم فورد علیه فراری و ایندیانا جونز و ساعت سرنوشت به زودی فیلم بیوگرافی باب دیلن را با همکاری سرچ لایت پیکچرز کارگردانی خواهند کرد و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیونتغییراتی در بازیگران این فیلم رخ داده است. بندیکت کامبربچ، بازیگر نامزد دو جایزه اسکار، تصمیم گرفت فیلم A Complete Unknown را ترک کند.

ادوارد نورتون سیاه و سفید

ادوارد نورتون بازیگر نامزد 3 جایزه اسکار جایگزین کامبربچ در این فیلم شد. او قرار است در این فیلم نقش پیتر سیگر، خواننده و فعال مشهور فولکلور را بازی کند که با آثاری مانند Where Have The Flowers Gone؟ و به عنوان اگر من یک چکش داشتم شناخته می شود. سیگر یکی از حامیان دیلن بود. پیش از این، تیموتی شالامه در نقش باب دیلن، مونیکا باربارو در نقش جون بائز و ال فانینگ در نقش سیلوی روسو حضور در فیلم A Complete Unknown تایید شده بودند.

بندیکت کامبربچ

به گفته منابع نزدیک به پروژه، دلیل جدایی کامبربچ از فیلم باب دیلن این بود که زمان فیلمبرداری فیلم با برنامه او تداخل داشت. فیلمبرداری و تولید سریال A Complete Unknown قرار است در ماه مارس سال جاری در نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه بیوگرافی باب دیلن را بر عهده دارد. جی کاکس، فیلمنامه نویس Silence و Gangs of New York به منگولد کمک کرد تا فیلمنامه A Complete Unknown را بنویسد.

بخوانید  پخش اولین تریلر سریال 1923 با بازی هریسون فورد

این فیلم بر لحظه دگرگونی باب دیلن در دهه 60 تمرکز دارد، جایی که شاهد جریان دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود. ادوارد نورتون قبلاً برای بازی در فیلم‌های ترس اولیه، تاریخ آمریکایی ایکس و مرد پرنده‌ای نامزد 3 جایزه اسکار شده است. از دیگر آثارش بازی در فیلم باشگاه مبارزه، فیلم شغل ایتالیایی، فیلم پادشاهی بهشت، فیلم هالک شگفت انگیز، فیلم پادشاهی طلوع ماه، فیلم میراث بورن، فیلم هتل بزرگ بوداپست، فیلم The French Dispatch, فیلم پیاز شیشه ای. : A Knives Out Mystery و فیلم Asteroid City اشاره شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر