تاریخ انتشار اصلی Darkest Dungeon 2 اعلام شد

Darkest Dungeon 2 دارای 12 قهرمان، 5 منطقه و 5 رئیس اصلی در زمان راه اندازی خواهد بود. کسانی که می خواهند در مورد مکانیک بازی بیشتر بدانند می توانند نسخه آزمایشی رایگان آن را در رویداد Steam Next Fest مشاهده کنند. رویدادی که از امروز تا 24 بهمن (23 بهمن) برگزار می شود. در این نسخه 4 قهرمان اصلی بازی در دسترس خواهند بود و امکان ماجراجویی در مسیرهای Sprawl یا Foetor را فراهم می کند.

استودیو Red Hook تاریخ انتشار Darkest Dungeon 2 از مرحله دسترسی اولیه را اعلام کرد.

مدتی پیش انتشار نسخه کامل Darkest Dungeon 2 به تعویق افتاد و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی نقش آفرینی در تاریخ 18 می 1402 (8 می 2023) از مرحله دسترسی اولیه خارج می شود. . این بازی برای کاربران رایانه های شخصی در فروشگاه Epic Games و پلتفرم استیم در دسترس است. استودیو Red Hook چند به‌روزرسانی مهم بازی را پیش از نسخه 1.0 ارائه می‌کند که یکی از آنها به زودی عرضه می‌شود.

استودیو Red Hook میزبان یک جلسه پرسش و پاسخ در ساعت 10:30 شب خواهد بود. کریس بوراسا و تایلر زیگمن، به ترتیب به عنوان کارگردان و مدیر طراحی Darkest Dungeon 2 ایفای نقش می کند و برای نمایش گیم پلی بازی در ساعت 12:30 بامداد پنجشنبه 20 بهمن به وقت ایران استریم زنده ای را پخش می کند. نسخه های کنسولی Darkcast Dungeon 2 نیز در حال توسعه هستند، اما پس از انتشار نسخه PC منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نسخه بتای Cross-play برای فرنچایز Madden 24 اکنون در دسترس است