میراث هاگوارتز: با پیوند دادن حساب WB Games خود به کلوپ هواداران هری پاتر، لوازم آرایشی رایگان دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

این شما را به صفحه جدیدی هدایت می کند که به شما هدایت می کند تا از وب سایت بازی های WB بازدید کنید، روی پیوند کلیک کنید و به حساب WB Games خود وارد شوید. با دیدن “کلاب طرفداران هری پاتر متصل است!” روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

جوایز انحصاری

بهتر است سال تحصیلی جدید را با صدای بلند شروع کنیم.
بهتر است سال تحصیلی جدید را با صدای بلند شروع کنیم.

با توجه به اینکه میراث هاگوارتز بالاخره آمد، اکنون زمان خوبی برای پیوند دادن شما خواهد بود کلوپ هواداران هری پاتر حساب به شما حساب بازی WB. با پیوند دادن دو حساب خود، بازیکنان موارد انحصاری درون بازی را که در غیر این صورت نمی توانند به دست آورند، باز می کنند. نگران نباشید، ایجاد هر دوی این اکانت ها رایگان است و هر آنچه که باید بدانید در اینجا آمده است.

بخوانید  نمایش خون آشام و محیط‌های بیشتر در تریلر جدید بازی Redfall

نحوه پیوند این دو حساب و باز کردن قفل لوازم آرایشی رایگان Hogwarts Legacy

بازیکنان ابتدا باید یک کلوپ هواداران هری پاتر و حساب WB Games برای پیوند این دو حساب پس از ایجاد هر دو حساب، باید در آزمون کلوپ هواداران هری پاتر شرکت کنید تا خانه، حامی و عصا به شما اختصاص داده شود. پس از انجام تست، به صفحه اصلی وب سایت Wizarding World رفته و به پایین اسکرول کنید تا ببینید آیتم های رایگان هاگوارتز به طور انحصاری برای اعضای باشگاه هوادارانو بر روی کلیک کنید اکنون وارد شوید.

شما تقریباً پیوند این دو حساب را انجام داده اید.
شما تقریباً پیوند این دو حساب را انجام داده اید.
اکنون که حساب‌های خود را پیوند داده‌اید، هنگام ورود به بازی چند چیز در انتظار شما خواهد بود. مطمئن شوید حساب WB Games شما در پلتفرم مورد نظر شما وارد شده است. به بازیکنان پاداش داده می شود ماسک جمجمه منقاردار و یکی لباس مدرسه پنکه خانه. علاوه بر دریافت این آیتم ها، بازیکنان همچنین به طور خودکار به خانه اختصاص داده شده خود وارد می شوند و چوبدستی را که با شرکت در مسابقه هری پاتر به دست آورده اند به آنها داده می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر