با وجود تحسین منتقدان، فروش Midnight Suns کمتر از انتظارات است


مدیرعامل Tikto Interactive با وجود تحسین منتقدان، فروش کمتر از حد انتظار بازی Marvel’s Midnight Suns را اعلام کرد.

بیش از دو ماه پس از انتشار تاخیری بازی Marvel’s Midnight Suns RPG، اکنون جیسون شرایرگزارشگر سایت بلومبرگ از فروش نسبتا کم این اقتباس درون بازی از کمیک های مارول خبر داد.

شرایر می گوید که در جریان مصاحبه با Straus Zelnik، مدیر عامل Tikto Interactive، پیش از کنفرانس مالی سه ماهه سوم امسال، از این موضوع مطلع شده است. به گفته Zelnick، زمان عرضه Marvel’s Midnight Suns می تواند یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار این بازی باشد.Marvel’s Midnight Suns در فصل تعطیلات عرضه شد. Midnight Suns پس از انتشار نقدهای قوی از سوی منتقدان دریافت کرد و Zelnik امیدوار است که مانند دیگر بازی های Firaxis، با بازگشت بازیکنان به این بازی کمتر شناخته شده، شاهد رشد فروش در آینده باشیم.

Wolverine، Iron Man، Ghost Rider و Hunter در Marvel's Midnight Suns

البته Firaxis به تازگی بسته الحاقی جدیدی برای این بازی منتشر کرده است که شخصیت محبوب Deadpool را به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد. از سوی دیگر جیک سالمونکارگردان بازی اخیرا در مصاحبه ای با سایت VGC تایید کرده است که در حال حاضر هیچ بازی جدیدی از سری محبوب XCOM در این استودیو در حال توسعه نیست. بسته‌های الحاقی و الحاقیه‌های اصلی Midnight Suns مارول که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، شخصیت‌ها و مأموریت‌های قابل بازی جدیدی را به گیم‌پلی اضافه خواهند کرد. اولویت اصلی این استودیو در حال حاضر کار روی این DLC ها است.

بخوانید  همه نسخه‌های جدید تایید شده Xbox Game Pass Day One راه‌اندازی می‌شوند

در دیگر اخبار بازی Midnight Suns، سونی هفته گذشته از در دسترس بودن نسخه آزمایشی Midnight Suns برای کاربران ممتاز سرویس پلی استیشن پلاس خبر داد. محدودیت زمانی برای تجربه بازی Marvel’s Midnight Suns دو ساعت یا 120 دقیقه خواهد بود. علاوه بر این، نسخه Enhanced Edition بازی Midnight Suns بر روی پلی استیشن 5 با نرخ فریم 60 اجرا می شود و این نسخه از بازی تقریباً 59 گیگابایت فضای ذخیره سازی کنسول را اشغال می کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.