بوی بد یخچال را از بین ببرید

با توجه به اطلاعاتی که در مورد رفع بوی بد یخچال به شما داده ایم، اگر مشکل شما حل نشد و یا به دنبال خرید یخچال هستید تا برای همیشه از شر بوی بد یخچال خلاص شوید. لیست قیمت یخچال ساید بای ساید گرد دوقلو با تکنولوژی آنتی باکتریال و فیلتر Hygiene Fresh را می توانید در فروشگاه آترین پلاس مشاهده نمایید و در صورت تمایل با ضمانت اصالت ضمانت مرجوعی پرداخت در محل ارسال سریع و در بهترین قیمت، خرید خود را از برندهای مطرح دنیا انجام دهید.

قهوه را در یخچال بگذارید

3. یخچالی داشته باشید که بوی لیمو بدهد

لیمو از آن دسته مرکباتی است که خاصیت اسیدی دارد و به همین دلیل هر نوع بویی را به سرعت جذب می کند. البته لیمو بوی بسیار مطبوعی هم دارد که به نوعی در خوشبوکردن یخچال بی تاثیر نیست. می توانید مقداری برگ لیمو را برش بزنید و در بشقاب در یخچال بگذارید و این کار را به مدت دو تا سه روز انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

4. بوی نامطبوع یخچال را با زغال از بین ببرید

در این مقاله روش های از بین بردن بوی بد یخچال را به شما معرفی می کنیم و همچنین راهکارهایی برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در داخل یخچال به شما ارائه می دهیم.

راه هایی برای از بین بردن بوی بد یخچال

قرار دادن سیب زمینی و جو در یخچال یکی دیگر از راه های جلوگیری از بوی بد یخچال است که می تواند هر نوع بوی بدی را در دو تا سه روز متوالی از بین ببرد. در این روش باید سیب زمینی ها را پوست بگیرید و در یخچال بگذارید. همچنین جو دو سر را در ظروف کوچک در قفسه های یخچال قرار دهید و داخل دستگاه را از هر گونه بوی نامطبوع تمیز کنید.

بخوانید  ثور 5: کریس همسورث نمی خواهد استقبال خود را به عنوان ثور تمدید کند، در مورد آینده صحبت می کند

6. جوش شیرین، ارزان ترین ماده برای رفع بوی بد محیط داخل یخچال

البته اگر در هنگام قرار دادن مواد غذایی در یخچال یک سری نکات را رعایت کنید، با بوی بدی مواجه نخواهید شد، بنابراین فضای داخل یخچال شما همیشه سالم، بهداشتی و دلپذیر خواهد بود. از موارد زیر می توان به عنوان راه های جلوگیری از بوی بد یخچال اشاره کرد. البته باید گفت که اگر یخچال ساید بای ساید داشته باشید به هیچ وجه با مشکل بوی بد داخل یخچال مواجه نخواهید شد پس برای جلوگیری از آن نیازی به راهکاری ندارید.

شاید برای همه شما پیش آمده باشد که غذا را داخل یخچال گذاشته و پس از مدتی احساس کرده اید که غذایتان خراب شده و بوی نامطبوعی در داخل یخچال پخش کرده و با مشکل خلاص شدن از شر آن مواجه شده اید. از آن برای از بین بردن بوی بد یخچال استفاده کنید.

جوش شیرین یکی دیگر از مواد ارزان قیمت است که می تواند بوی بد داخل یخچال را از بین ببرد. می توانید جوش شیرین را در لیوان بریزید و در یخچال بگذارید و بوی داخل یخچال را خوب و مطبوع کنید.

قهوه دارای رایحه ای بسیار ملایم و مطبوع است که به آن اجازه می دهد هر نوع بویی را جذب کند. اگر یخچال شما بوی نامطبوعی دارد استفاده از قهوه می تواند تا حدود زیادی این مشکل را حل کند. البته می توانید قهوه را هم دم کنید و تفاله ها را به مدت یکی دو روز در ظرفی در یخچال بگذارید و بوی نامطبوع را از بین ببرید.

بخوانید  Mortal Kombat 1 به زودی از شخصیت Cameleon استقبال خواهد کرد

بوی بد یخچال برای اعضای خانواده بسیار ناخوشایند است، حتی می تواند هوای آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. هر مشکلی راه حلی دارد، از بین بردن بوی بد یخچال قطعا راه حل هایی دارد که در ادامه به شما ارائه می کنیم تا در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی با کمترین هزینه و در مدت زمان بسیار کوتاه آن را حل کنید. . . البته اگر مشکلی در خرج کردن ندارید ما یخچال ال جی را پیشنهاد می کنیم زیرا قیمت یخچال ال جی به دلیل استفاده از فیلتر Hygiene Fresh در برخی مدل ها به بودجه بالاتری نسبت به مدل های ساده تر نیاز دارد.

1. سرکه، بهترین ماده برای از بین بردن بوی بد یخچال

راه های مختلفی برای از بین بردن بوی بد یخچال وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کربن فعال است. در این روش ابتدا باید دمای یخچال را به حداقل برسانید و سپس با قرار دادن کربن فعال، بوی بد داخل یخچال را از بین ببرید. اما توجه داشته باشید که برای همیشه از این روش استفاده نکنید، زیرا نه تنها ممکن است یخچال شما آسیب ببیند، بلکه احتمال فساد مواد غذایی نیز وجود دارد.

5. محیط یخچال را با جو و سیب زمینی خوشبو کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن بوی بد یخچال، استفاده از سرکه است که می تواند هر بویی را به خوبی جذب کند. البته توجه داشته باشید که نباید از این محصول سوء استفاده کرد، زیرا بوی سرکه قوی است و وقتی در را باز می کنید ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

بخوانید  گزارش جدید نشان می دهد که دواین جانسون سعی کرد سلسله مراتب قدرت را در استودیو دی سی تغییر دهد (و شکست خورد)

2. بوی بد یخچال را با قهوه بگیرید

راهکارهایی برای جلوگیری از بوی بد یخچال

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بوی بد را از یخچال پاک کنید

  • سعی کنید قفسه های یخچال را بیش از حد پر نکنید، زیرا باعث می شود هوای تازه بین محفظه ها کمتر شود، فضای داخلی یخچال گرم شده و غذای شما فاسد شده و بوی بدی می دهد.
  • برای قرار دادن غذا و غذا از ظروف دربسته استفاده کنید تا بوی آنها در داخل یخچال پخش نشود.
  • غذاهای حساسی که ممکن است زودتر خراب شوند را در قسمت های سرد و سرد یخچال قرار دهید تا فاسد نشوند.
  • سبد میوه و سبزیجات را هر از چند گاهی تمیز کنید.
  • همیشه بهترین تاریخ قبل از غذا را بررسی کنید تا بدانید که آیا غذای شما بد شده است یا خیر.
  • از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال خودداری کنید زیرا باعث گرم شدن فضای داخلی یخچال می شود و رنگ و بوی غذا زودتر تغییر می کند.
  • از بسته بودن درب نوشیدنی ها و بطری های یخچال اطمینان حاصل کنید.

برای از بین بردن بوی بد از چه نوع یخچالی می توان استفاده کرد؟

گزارش پایان اطلاعیه