بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه دست می یابید.حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که حدودا 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ پراکنده می‌شوند و تلاش می‌کنند تا رقبا را از میان بردارند. در ابتدا، نه پوشش مناسب و نه سلاح خاصی دارید و باید با جست و جوی نقشه، آیتم‌های مختلف مورد نیاز را پیدا کنید. در بعضی از مواقع هم می‌توانید در نقشه بازی آیتم‌های خاص را پیدا کنید که این آیتم‌ها کلید طلایی شما برای موفقیت در مراحل مختلف خواهند بود. بازی call of duty mobile یکی از محبوبترین بازی‎ها برای گوشی هوشمند شما به حساب می‌آید.

  • در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید.
  • در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم.
  • بازی Call of Duty با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا می‌شود.
  • علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است.

صدا و تصویر، دو عامل بسیار مهم در بازی‌های ویدیویی، به خصوص بازی‌های چندنفره آنلاین مثل کالاف دیوتی موبایل هستند. در ادامه بهترین تنظیمات گرافیکی کالاف دیوتی موبایل برای اجرای بهینه روی اکثر گوشی‌ها را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از قسمت Setting بازی خود و Audio و Graphics آن‌ها را تنظیم کنید. بسیاری از گیمرهای کالاف دیوتی افراد آماتور هستند و احتیاجی به داشتن مقدار زیادی سی پی ندارند و عملا خرید سی پی برای آن‌ها ضروری نیست. در مقابل، بسیار از افرادی که کالاف دیوتی بازی می‌کنند، گیمرهای حرفه‌ای هستند که به طور مداوم به سی پی نیاز دارند. این دسته از گیمرها اگر سی پی کالاف دیوتی خریداری نکنند، نمی‌توانند با رقبایشان رقابت کنند و آن‌ها را شکست دهند.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

خرید جم | الماس بازی | سی پی و یوسی از سایت تاپ جم شاپ

اما عجله نکنید و مراقب تک‌تک حرکات دشمن باشید، زنده‌شدنتان مشروط به پایان هر دور بازی است. 8 پیجی که باز می‎‌گردد و باید در آن روی گزینه no don’t help انتخاب کنید. اولین گزینه موجود در تب Sensitivity، سرعت چرخش یا Rotation speed است. با این تنظیم شما دقیقا متوجه هستید که برای حرکت در یک مسافت خاص انگشت خود را چقدر باید حرکت دهید. برای افزایش سرعت انجام سفارش، لطفا کد بکاپ اکانت جیمیل یا فیسبوک و یا توضیحات مناسب که به تسریع سفارش شما کمک کند را اینجا بنویسید. اگر محصولی را در سایت پیدا نکردید از قسمت سفارشات دستی اقدام به ثبت سفارش کنید.

نصب کالاف دیوتی

با این وجود توصیه می‌کنیم، با استفاده از راهمجله خبری یک گیمر‌های بالا، CP رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برای خرید بتل پس اقدام کنید. فراموش نکنید که تکمیل ماموریت‌های بتل پس، حداقل همان مقدار سی پی را که برای خرید آن صرف کرده‌اید به شما بر می‌گرداند در نتیجه بتل پس ارزش خرید دارد. شما برای استفاده از اسکین و آپشن و آیتم های مختلف و پولی بازی نیازمند خرید سی پی هستین.

بتل پس – ۲۲۰ سی پی

ویژگی هایی همچون تحویل فوری و قیمت ارزان باعث شده تا موجو شاپ به برترین سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی ، از نظر مشتریان تبدیل شود. حتما تمام پلیر های بازی بهتر میدانند که برای رقابت هیجان انگیزتر و پیشرفت سریعتر در Call Of Duty شما نیاز به خرید سی پی CP می باشید. اگر عاشق رقابت و اسکین های جدید سلاح و … میباشید،سی پی بازی کالاف دیوتی موبایلرا از همین صفحه سفارش دهید تا سلاح ها، تجهیزات، و اسکین های قویتر و زیباتری در بازی خود داشته باشید. یکی بتل رویال بوده که ما به معرفی ترفند های کالاف دیوتی موبایل بتل رویال خواهیم پرداخت و دیگری بخش چند نفره آن است که ما قصد داریم ترفند های کالاف دیوتی موبایل مولتی پلیر را نیز به شما معرفی کنیم. با این که سیستم کنترل و بخش بصری در این دو حالت عموما مشابه است، اما باید بدانید که آن‌ها از نظر ساختاری به طور کلی با هم تفاوت دارند.

بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر