در اینجا اولین نگاه شما به بازی جدید لاک پشت های نینجا است

Outright Games، ناشر بازی آتی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed، تصاویری از بازی آینده که در همان دنیای فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قرار دارد را به اشتراک گذاشته است.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که به عنوان یکی از چهار لاک پشت در خیابان ها (و فاضلاب) شهر نیویورک بازی کنند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این بازی یک «پلتفرمر/کتک‌زن سه بعدی داستان محور» خواهد بود.

Cowabunga، مرد!
Cowabunga، مرد!

آلبوم عکس

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed از جایی که فیلم متوقف شد شروع می شود. متأسفانه، پیروزی آنها برای نجات شهر و به دست آوردن مقبولیت به دلیل “موج جدید جهش یافته ها” که وضعیت فعلی را به هم می زند، کوتاه مدت است. بازیکنان در طول بازی با شخصیت‌های فیلم روبرو می‌شوند، علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند به صورت انفرادی یا با یک دوست از طریق Couch Co-op بازی کنند که انتظار می‌رود پس از شروع بازی کنار گذاشته شود.

همچنین لازم به ذکر است که این تنها بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem نیست که قرار است امسال منتشر شود. انتظار می‌رود نمایشی در همان دنیای فیلم‌ها در تابستان امسال در پارامونت پلاس منتشر شود. نمایش آینده این دو فیلم را “پل” خواهد کرد و دو فصل را در بر می گیرد.

در حال حاضر، Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال جاری برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. اس کسانی که نسخه Walmart این بازی را با قیمت 39.99 دلار خریداری کنند، یک کد دسترسی زودهنگام به یک لباس از بازی دریافت خواهند کرد.

بخوانید  تیزر متحرک Despicable Me 4 Henchmen Wreaking Wreac را نشان می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر