تیزر متحرک Despicable Me 4 Henchmen Wreaking Wreac را نشان می دهد


تیزر جدیدی از انیمیشن کمدی Despicable Me 4 منتشر شده است که آمادگی خانواده گرو برای رویارویی با دشمنان را نشان می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که اکانت توییتر Minions تیزر جدیدی از انیمیشن کمدی Despicable Me 4 متعلق به Illumination به اشتراک گذاشته است. این ویدیو بازگشت مخاطره آمیز گورو را نشان می دهد که به همراه خانواده اش باید با دشمن جدیدی به نام ماکسیم لو مال روبرو شوند. دشمنی که فقط به انتقام فکر می کند. Despicable Me 4 در تاریخ 3 جولای 2024 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان Despicable Me 4 آمده است: “گرو، ابرشرور سابق و مامور فعلی لیگ بدخواهان، پس از هفت سال برای یک بازی هیجان انگیز مینیون بازمی گردد. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می دهد که از یک بازی جدید استقبال می کنند. یکی از اعضای خانواده به نام گرو جونیور؛ کسی که قصد دارد پدرش را عذاب دهد، پس از آشنایی با دشمنان جدیدی به نام ماکسیم لو مال و والنتینا، گرو مجبور به فرار با خانواده اش می شود.

کریس رنو و پاتریک دلاژ آنها در راس Despicable Me 4 هستند و مایک وایت و قاضی فیلمنامه را نوشتند. استیو کرل در نقش فیگور، میراندا کاسگروو مثل مارگو، کریستن ویگ مثل لوسی، دانا گیر مثل ادیت، مدیسون پولان مثل اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پیر تابوت در نقش خادمان تعدادی از صداپیشگان قدیمی انیمیشن هستند که شبیه افراد تازه وارد هستند. سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوی کینگ، استیون کلبر و کلویی فاینمن آنها ملحق می شوند

بخوانید  تام کروز در فیلم جدید این کارگردان The Revenant بازی می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر