تام کروز در فیلم جدید این کارگردان The Revenant بازی می کند

تام کروز در فیلم جدیدی به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو، کارگردان فیلم The Revenant بازی می کند.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم تام کروزبازیگر تاپ گان در فیلم جدید به ایفای نقش می پردازد الخاندرو گونزالس ایناریتواو را کارگردان فیلم The Revenant می دانند.

ددلاین گزارش می دهد که تام کروز در اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان آلخاندرو گونزالس ایناریتو پس از The Revenant در سال 2015 بازی خواهد کرد.در حال حاضر Legendary Entertainment و Warner Brothers در حال مذاکره برای تولید این فیلم بدون عنوان هستند. نه تنها الخاندرو گونزالس ایناریتو رهبری این فیلم را بر عهده دارد. سابینا برمن، الکساندر دینلاریس و نیکلاس جیاکوبون فیلمنامه نوشته شده است.

به نظر می رسد این فیلم اولین پروژه مشترک تام کروز و برادران وارنر پس از امضای قرارداد همکاری در ژانویه 2024 باشد و این بازیگر به عنوان یکی از تهیه کنندگان آن نیز فعالیت می کند. هنوز اطلاعاتی از فیلمنامه و مراحل تولید این فیلم بدون عنوان در دست نیست. ظاهراً این فیلم داستانی اصلی دارد که توسط الخاندرو گونزالس ایناریتو نوشته شده است و تام کروز اولین بازیگری بود که پس از آشنایی با کارگردان حاضر به ایفای نقش در این فیلم شد.

در این سال ها، آلخاندرو گونزالس ایناریتو آثاری چون مرد پرنده، فضیلت غیرمنتظره جهل، باردو، وقایع نگاری نادرست مشتی حقیقت و Biutiful.Biotifol را کارگردانی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی مستند The Hunting Ground of College Rape