زمان انتشار Metroid Prime 4 فاش شد

یکی از نویسندگان معروف ادعا کرد که Metroid Prime 4 در بازی سال قرار گرفته است 2024 عرضه خواهد شد.

اگرچه Metroid Prime 4 در مورد اخبار کاملاً سکوت کرده است، احتمالاً بهترین بازی سال خواهد بود. در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. جف گروهدر پادکست اخیر Giant Bomb، افشاگر معروف صنعت بازی های ویدیویی درباره چهارمین قسمت از این سری گفت که Metroid Prime 4 امسال به دست بازیکنان می رسد و این را از همان افشاگر درباره Epic Mickey Rebrushed شنیده است. این اثر اخیرا در جریان رویداد Nintendo Direct ارائه شده است.

اگرچه همیشه امکان تغییر جدول زمانی وجود دارد، ممکن است Metroid Prime 4 به زودی معرفی شود. زیرا ظاهراً نینتندو مشغول آماده سازی آثاری برای ماه می 2024 برای نمایش در نینتندو دایرکت است.

ماه گذشته، شایعات حاکی از آن بود که فرآیند آزمایش پیش از انتشار بازی Metroid Prime 4 از مارس 2023 در حال انجام است. در دسامبر 2023، شایعه دیگری بیان کرد که این بازی ویدیویی به دلیل کات سین های با کیفیت پایین به تعویق افتاده است و همچنان برای بازی در دسترس خواهد بود. نینتندو سوییچ. با توجه به اینکه انتشار سوییچ 2 احتمالا تا سال 2025 به تعویق خواهد افتاد و انتشار Metroid Prime 4 در نیمه دوم سال جاری می تواند به تقویت عملکرد سوییچ کمک زیادی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  به‌روزرسانی جنسی مورد انتظار Cult Of The Lamb در راه است