بازیگر نقش Supergirl در Superman: Legacy فاش شد


میلی الکاک بازیگر فیلم House of the Dragon رسما به عنوان سوپرگرل در دنیای سینمایی جدید دی سی انتخاب شد.

جیمز گان او در حین رونمایی از اولین برنامه‌های دنیای سینمایی جدید DC (که اکنون به عنوان DC Universe شناخته می‌شود)، ساخت فیلم Supergirl به نام Supergirl: Woman of Tomorrow را تایید کرد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که جیمز گان در حال تست بازیگری برای بازی در نقش Supergirl است.

بر اساس گزارش رسانه Wrap، میلی الکاک بازیگر سریال House of the Dragon امیلی جونز بازیگر فیلم CODA و مگ دانلی صداپیشه Supergirl در Legion of Super-Heroes آخرین گزینه سوم جیمز گان برای بازی در نقش سوپرگرل بود. حالا به نظر می رسد که جیمز گان گزینه ایده آل خود را پیدا کرده و میلی الکاک مذاکراتی را برای ایفای نقش سوپرگرل آغاز کرده است.

میلی الکاک برای اولین بار در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان این نقش را بازی می کند و سپس در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow نقش اصلی را بازی می کند. جیمز گان همچنین خبر انتخاب میلی الکاک در نقش سوپرگرل را در شبکه اجتماعی Trades رسما تایید کرد. میلی الکاک نیز در حساب اینستاگرام خود از حضور در دنیای دی سی ابراز هیجان کرد.

فیلم Superman: Legacy در 20 ژوئیه 1404 (11 ژوئیه 2025) به عنوان اولین حضور میلی الکاک در نقش سوپرگرل اکران خواهد شد. Supergirl: Woman of Tomorrow در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معمای معبد توکاروک