کرستن دانست از مرد عنکبوتی می‌گوید که فیلم ابرقهرمانی دیگری می‌سازد «چون ما پول زیادی می‌گیریم»

کریستن دانست در فیلم های مرد عنکبوتی سام ریمی نقش مری جین را در کنار توبی مگوایر بازی کرد، اما از آن زمان این بازیگر دیگر به فضای ابرقهرمانی بازنگشته است. آیا این می تواند تغییر کند؟ هنگام صحبت با ماری کلر، دانست وقتی از او پرسیده شد که آیا به طریقی برمی‌گردد، پاسخ «بله» داد.

او گفت: “چون شما پول زیادی دریافت می کنید و من دو فرزند دارم و از مادرم حمایت می کنم.”

دانست در نقش مری جین در مرد عنکبوتی، مرد عنکبوتی 2 و مرد عنکبوتی 3 بازی کرد. پس از پایان کار خود با مرد عنکبوتی 3 در سال 2007، او فیلم های کوچکتری مانند مالیخولیا و در جاده را کارگردانی کرد. پس از آن، او در فیلم فیگورهای پنهان نامزد اسکار ظاهر شد و سپس در برنامه تلویزیونی On Becoming a God در فلوریدا مرکزی بازی کرد. او در سال 2021 برای نقش اصلی در فیلم نتفلیکس The Power of Dogs نامزد جایزه اسکار شد.

آخرین پروژه دانست فیلم جنگ داخلی است که در ماه آوریل اکران می شود. فیلم الکس گارلند نسخه‌ای از آمریکا را در آستانه جنگ داخلی به تصویر می‌کشد و دانست که نقش یک عکاس خبرنگار را بازی می‌کند که اتفاقات رخ داده را پوشش می‌دهد.

دانست گفت: «وقتی فیلمنامه را خواندم، با خودم گفتم: «تا به حال چنین کاری نکرده‌ام». “من عاشق آن (گارلند) کسی هستم که محدودیت ها را کنار می گذارد.”

در مورد سریال مرد عنکبوتی، توماس هیدن چرچ، بازیگر Sandman اخیرا گفته است که فکر می‌کند ریمی و مگوایر به ساخت فیلم دیگری از مرد عنکبوتی نزدیک هستند. اینکه آیا این واقعاً اتفاق خواهد افتاد یا نه، یا آیا Dunst می تواند بخشی از آن باشد، باید دید.

بخوانید  عدم دسترسی بازیکنان جدید Overwatch 2 به قهرمانان نسخه اول از بدو ورود

تحریریه مجله بازی یک گیمر