بهترین معاملات نینتندو سوییچ – در موارد انحصاری و ایده های هدیه عالی صرفه جویی زیادی کنید

فراتر از بازی ها، مجموعه ای از لوازم جانبی جالب و موارد دیگر در حال حاضر در فروش وجود دارد. یکی از بهترین ها ممکن است ژاکت تعطیلات متقاطع حیوانات، که دارای تام نوک شایان ستایش، پر از رنگ های جشن است و فقط 21 دلار قیمت دارد. در مورد لوازم جانبی، حتماً آن را بررسی کنید کنترلر فیوژن پرو که 20 دلار تخفیف می بیند و کیف حمل PowerA اگر سوئیچ خود را در این فصل تعطیلات به سفر می‌برید.

سایر موارد انحصاری در فروش عبارتند از سوپر ماریو اودیسه برای 40 دلار، کشور Donkey Kong: ژله گرمسیری برای 40 دلار و Mario Strikers: Battle League برای 40 دلار هر سه در هنگام راه‌اندازی بررسی‌های چشمگیری دریافت کردند و اکنون زمان خوبی برای بررسی آنها است.

با نزدیک شدن به تعطیلات، خرده فروشان قیمت های مجموعه وسیعی از تجهیزات بازی، از جمله تعداد زیادی بازی و لوازم جانبی Nintendo Switch را کاهش می دهند. همه چیز، از کنترل‌کننده‌ها و ایستگاه‌های شارژ گرفته تا موارد انحصاری سوییچ و کیف‌های حمل با برخی از بهترین قیمت‌هایی که از جمعه سیاه دیده‌ایم به فروش می‌رسد، و این زمان خوبی برای حذف چند مورد دیگر از لیست شماست. خرید تعطیلات.

محصولات انحصاری سوییچ هیجان‌انگیزترین محصولات موجود در فروش هستند، همانطور که می‌بینید سرنیزه 3 برای 49 دلار، رزمندگان نشان آتش: سه امید برای 41 دلار و نفس طبیعت فقط با 29 دلار شما همچنین می توانید بردارید Mario + Rabbids: Sparks of Hope به قیمت 40 دلار، که شامل مجموعه ای از برچسب های جایزه هنگام خرید است والمارت. یا، می توانید آن را از آن بازیابی کنید GameStop با قیمت تمام شده برای دریافت اولین بازی، Kingdom Battle، با خرید خود رایگان.

بخوانید  شایعه: دو بازی Fable و Avowed در نمایشگاه ایکس باکس حضور خواهند داشت
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر