بازی Warrior Nun توسط نتفلیکس پس از دو فصل لغو شد

به نظر می رسد واکنش سرد بینندگان این شبکه باعث شد تا سریال راهبه جنگجو عمر کوتاهی در شبکه نتفلیکس داشته باشد. سریال راهبه جنگجو داستان یک زن جوان 19 ساله به نام آوا را دنبال می کند که به لطف هاله ای درخشان با قدرت های ماوراء طبیعی از دنیای مردگان باز می گردد. او بعداً متوجه می شود که او بخشی از سفارش باستانی شمشیر صلیبی است که وظیفه مبارزه با شیاطین روی زمین را بر عهده دارد و نیروهای قدرتمند بهشت ​​و جهنم به دنبال کنترل او هستند.

نتفلیکس این را اعلام کرد بازی Warrior Nun پس از دو فصل کنسل شد و برای فصل سوم باز نخواهد گشت.

آلبا باپتیست مثل آوا، تویا ترنر مثل خواهر مریم دیدنش سخت است مانند جیلیان سالویوس، لورنا آندریا به عنوان خواهر لیلیت، کریستینا تونتری به عنوان خواهر بئاتریس، تریستان اوجوآ به عنوان پدر وینسنت، یواخیم دی آلمیدا، پیتر دو جرسی و ویلیام میلر، از جمله بازیگران سریال راهبه جنگجو هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. سریال راهبه جنگجو اقتباسی از یک کمیک به نام راهبه جنگجو آرئالا است بن دان شرق سیمون بری او مسئولیت ساخت سریال راهبه جنگجو را بر عهده داشت.

فصل دوم سریال راهبه جنگجو ماه گذشته و هم اکنون از نتفلیکس منتشر خواهد شد در آخر اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل سوم باز نخواهد گشت. شبکه نتفلیکس به طور رسمی از لغو ادامه تولید و پخش سریال راهبه جنگجو پس از 2 فصل خبر داد تا طرفداران کمپینی برای احیای این سریال راه بیندازند. فصل دوم این سریال تنها در سه هفته در بین 10 سریال برتر انگلیسی نتفلیکس قرار گرفت و بالاترین رتبه آن نیز پنجم شد.

بخوانید  خلاصه بررسی بازسازی فضای مرده