تجربه انحصاری زومجی از گیم پلی دمو بازی Forspoken

منتظر شنیدن موسیقی نفس گیر در Forspoken باشید

در سال 2020 بازی جدید شرکت Luminous Productions به نام Project Athia معرفی شد و چند ماه بعد نام آن به Forspoken تغییر یافت. محصولی که در ابتدا قرار بود در بهار سال جاری عرضه شود، بعداً تا نوامبر به تعویق افتاد و در نهایت مشخص شد که Forspoken در پایان فوریه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Forspoken محصولی جاه طلبانه به نظر می رسد و دموهای اولیه با مشکلاتی مواجه بودند و تاخیرهای اعمال شده دلیلی برای استفاده بهتر از موتور گرافیکی Luminous برای Luminous Productions بود.

ارتقاء مهارت‌ها شامل خرید سطح بالاتری از مهارت‌های قفل نشده برای مؤثرتر کردن آنهاست.

به گفته تیم سازنده، محتوای زیادی در Forspoken وجود دارد که مخاطب احساس خالی بودن نمی کند، اما نسخه دمو بازی آنطور که باید محتوای ارزشمندی ارائه نمی دهد.

سیستم نبرد و مبارزه Forspoken چیزی است که آن را از دیگر بازی های RPG که جادو عامل اصلی آن است متمایز می کند. طلسم ها در اینجا به دو دسته مختلف تقسیم می شوند. طلسم های تهاجمی قهرمان می تواند از حملات معمولی با R2 استفاده کند و مهارتی را با L2 اعمال کند. به این دسته از جادو، جادوی قرمز یا جادو می گویند سیلاسشناخته شده اند. از سوی دیگر، جادوی بنفش یا جادوی رایگان به شما امکان می دهد علاوه بر شوت های معمولی که ساختاری دوربرد دارند، از مهارت دفاعی نیز استفاده کنید. بازیکنان می توانند از R1 و L1 برای تغییر نوع حمله معمولی و مهارت استفاده شده در طول بازی استفاده کنند و بین جادوی قرمز و بنفش با جهت راست و چپ dpad جابجا شوند. همچنین استفاده از Ultimate Strike (R2 + L2) پس از پر شدن نوار مخصوص او باعث آسیب جدی به دشمنان می شود.

در یوتیوب تماشا کنید

همچنین از دیگر نام های موجود در فهرست نویسندگان داستان Forspoken می توانیم ویتا گری اشاره شده. شخصی که یکی از دو نویسنده فیلم Rogue One: A Star Wars Story است و همچنین مشاور بخش داستان Halo 5: Guardians است. بنابراین Forspoken باید حداقل در قسمت داستان تجربه خوب و قابل قبولی ارائه دهد. البته حضور یک تیم باتجربه همیشه دلیلی برای موفقیت یک کتاب نیست و باید منتظر انتشار بازی باشیم و ببینیم آیا Forspoken داستان دارخوری را برای مخاطبانش قابل دسترس می کند یا خیر.

نمایی از محیط بازی Forspoken

در Forspoken با جادوی بنفش با دشمنان مبارزه کنید

به گفته تیم تحریریه Forspoken، انتظار داریم داستانی جذاب و قابل قبول را شاهد باشیم

استفاده از پارکور در مبارزات فورسپوکن

درخت مهارت در Forspoken

طراحی دشمنان در دنیای بازی نیز به گونه ای است که هر محیطی محیط و محیط خاص خود را دارد. با کشتن آنها می توانید مواد مختلفی را برای ساخت و ساز به دست آورید و گرفتن XP و ارتقاء سطح فری به شما امکان می دهد تا مهارت های جدیدی را بیاموزید. علاوه بر این، در گوشه و کنار دنیای Forspoken، مینی باس‌های مختلفی برای بازیکنان وجود دارد که چالش‌های بیشتری را انجام دهند، که در نهایت به پاداش‌های بیشتری منجر می‌شود.

بخوانید  پیش خرید Bayonetta Origins برای مدت محدودی تخفیف دارد

از نظر بصری، Forspoken از استاندارد خوبی برخوردار است و برخلاف پخش های اولیه، تیم سازنده می دانستند که چگونه افکت های انفجار و طلسم های مختلف را به گونه ای طراحی کنند که حواس پرتی را ایجاد نکنند. علاوه بر این، کاربران می توانند بازی را در سه حالت گرافیکی بازی کنند: کیفیت (رزولوشن 4K و 30 فریم در ثانیه)، ردیابی پرتو (با استفاده از ردیابی پرتو و 30 فریم در ثانیه) و عملکرد (رزولوشن پایین تر، اما 60 فریم در ثانیه) و حتی در حالت متمرکز بر عملکرد نیز از نظر بصری لذت بخش را ارائه می دهد. تجربه بازی با این حال، اگر تیم سازنده بتواند از حالت دیگری برای ردیابی مجدد با نرخ 60 فریم بر ثانیه استفاده کند، مطمئناً تجربه بازی از این نظر خوشایندتر خواهد بود.

در مبارزات Forspoken ضربات شارژ شده را اعمال کنید

در مجموع، Forspoken ممکن است یک بازی مورد انتظار و هیپ در میان دیگر بازی های بزرگ فصل زمستان نباشد، اما اگر روند توسعه بازی به خوبی پیش برود و نگرانی های ذکر شده را در بر نگیرد، می تواند در کوتاه مدت به یک محصول شگفت انگیز تبدیل شود. . اوایل سال 2023. . بازی Forspoken در تاریخ 4 فوریه برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تمام کننده ها در فورسپوکن

گیم پلی ممکن است پاشنه آشیل Forspoken باشد. سرزمین اتییا شامل محیط های مختلفی است که هر کدام دارای طراحی گسترده ای هستند. بنابراین پر کردن این مناطق با فعالیت های مختلف بسیار مهم است. به قول تیم سازنده، در فورسپوکن آنقدر محتوا وجود دارد که مخاطب احساس خالی نمی کند، اما نسخه دمو بازی آنطور که باید محتوای ارزشمندی ارائه نمی دهد. محتوای موجود در نسخه دمو شامل باز کردن سینه‌های مختلف، تکمیل چالش‌های زمانی و ستون‌هایی است که با پیدا کردن و پاک کردن آنها، سیستم دفاعی شما را بهبود می‌بخشد.

داستان فراموش شده در مورد هلند آزاد که در نیویورک زندگی می کرد و ناگهان توسط یک نیروی ویژه به دنیای فانتزی به نام آتیا منتقل شد. فری اکنون باید به دلیل قدرت جادویی که دارد به دنبال راهی برای خروج از این سرزمین و بازگشت به نیویورک باشد. اما، همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی رود و او ناخواسته وارد ماجراجویی بزرگتری می شود. جالب ترین نکته در مورد داستان Forspoken تحریریه آن است. جایی که نام امی هنینگ او می درخشد و طرفداران بازی های ویدیویی مطمئنا او را به عنوان کارگردان خلاق و نویسنده نسخه های دوم و سوم Uncharted می شناسند.

بخوانید  Metroid Prime 4: همه چیزهایی که می دانیم

موسیقی را می توان یکی از ویژگی های اصلی و جذاب Forspoken دانست که حتی در نسخه دمو آن نیز قابل مشاهده است. آبجو مکررآهنگساز God of War 2018 و God of War Ragnarok در کنار گری شیمن، آهنگساز هر سه نسخه BioShock، مسئولیت آهنگسازی Forspoken را بر عهده دارد. از نظر صداپیشگی و دیالوگ ها، قهرمان داستان مدام صدای یک شخصیت فرعی به نام سیلا را در کنار خود دارد و با او صحبت می کند. از آنجایی که فری در ماجراجویی خود باید به مناطق مختلفی سفر کند و ساختار بازی شما را به کاوش می طلبد، حضور یک شخصیت فرعی می تواند جالب باشد. اما زمانی که دیالوگ های رد و بدل شده بین فری و سیلا به جای خسته کننده و ساده، سرگرم کننده به نظر می رسند و اطلاعات متفاوتی را در اختیار مخاطب قرار می دهند، بازخورد مثبتی دارد.

در سال 2016، Square Enix Business Division 2 Final Fantasy 15 را راه اندازی کرد و چند سال بعد این بخش (استودیوهای داخلی اسکوئر انیکس به عنوان Business Division شناخته می شوند) که شامل بیشتر توسعه تیمی Final Fantasy XV بود، زیرا استودیو معرفی شد. خارج از Square Enix و نام آن به Luminous Productions تغییر کرد. همه این موارد بعد از جدایی است حاجیمه تاباتاکارگردان بازی Final Fantasy 15 استودیوی Luminous در سال 2018 و لغو سایر بسته های الحاقی داستانی این بازی، اعضای این استودیو کار روی پروژه جدیدی را آغاز کردند.

استفاده از مهارت های مختلف برای دو طلسم جادویی فری چیزی است که اگر تیم توسعه دهنده نتواند آن را به خوبی انجام دهد، شاهد یک سیستم مبارزاتی خسته کننده خواهیم بود.

Forspoken مملو از ایده ها و یک سیستم مبارزه جالب است که ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما اگر به درستی اجرا شود می تواند یک تجربه سرگرم کننده را ارائه دهد.

جدای از اینها، برای کاراکتر آزاد یک سیستم سطح بندی نیز در نظر گرفته شده است. در طول بازی خانه هایی را خواهید دید که نقش خانه امن را بازی می کنند که علاوه بر استراحت، می توانید روسری و گردنبند خود را نیز بهبود ببخشید. ارتقاء این آیتم ها سیستم دفاعی، نوار سلامت و میزان آسیب ماژیک قرمز و بنفش را بهتر و قوی تر از قبل می کند. علاوه بر این، سیستم ساخت بازی به شما امکان می دهد چیزهایی مانند معجون بسازید تا نوار سلامتی خود را بازیابی کنید. با این حال، ارتقاء مهارت‌های آزاد شده بدون نیاز به یک خانه امن یا مکان خاص انجام می‌شود و می‌توانید آزادانه آنها را ارتقا دهید.

بخوانید  محتوای رویداد امشب Silent Hill از طریق یوتیوب فاش شد

جدای از مبارزه، بسیاری از گیم پلی و کاوش های جهانی Forspoken به سیستم پارکور آن گره خورده است. بعد از تجربه نسخه دمو باید بگویم پارکور و استفاده از آن در پلتفرم حس خوبی به آدم می دهد و به مرور زمان ویژگی های جدیدی منتشر می شود تا کاربر بتواند بیشتر از پارکور استفاده کند. علاوه بر این، طفره رفتن از ضربات دشمنان و باس ها در سکانس های مبارزه ای خاص با حرکات پارکور مختلف انجام می شود. به طور کلی، گیم پلی Forspoken مهمترین ویژگی آن در نظر گرفته می شود و Luminous Studio تلاش می کند تا یک تجربه منحصر به فرد را در آینده ارائه دهد. اگر نتواند سیستم مبارزه را متنوع نگه دارد و محیط های غنی با فعالیت های جانبی سرگرم کننده را فراهم کند، قطعاً با یک محصول شکست خورده با ایده های جالبی روبرو خواهیم شد که به خوبی اجرا نمی شوند.

جادویی که دشمنان یا رئیس‌ها نسبت به آن ضعیف هستند و مهارتی که می‌تواند به راحتی آنها را از بین ببرد بسیار مهم است. زیرا در این صورت می توانید به آنها ضربه تمام کننده وارد کنید. در ظاهر و در چند دقیقه اول، به نظر می رسد که با یک سیستم جنگی پیچیده و گیج کننده روبرو هستیم، اما Luminous Productions تمام تلاش خود را برای رفع این پیچیدگی تا حد امکان انجام داده است. از سوی دیگر، یک مشکل بزرگ در این میان وجود دارد و آن چیزی نیست جز عدم تنوع در سیستم مبارزه. این امکان وجود دارد که شخصیت داستان بتواند با کاوش و دستیابی به نقاط داستانی خاص، زیرمجموعه ها و مهارت های جدیدی را برای هر دو نوع جادویی خود باز کند، اما اگر اینطور نباشد یا حتی عناصر منتشر شده، نمی توانند افکار عمومی را برای استفاده جذب کنند، مطمئناً با ما این کار را خواهیم کرد. سیستم رزمی خسته کننده ای داشته باشید