با این نسخه‌های جدید مانگا، جهان گسترده جنگ ستارگان را کاوش کنید

جنگ ستارگان از زمانی که دیزنی لوکاس فیلم را در بیش از یک دهه پیش خریداری کرد، همه جا حضور داشته است. علاوه بر فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید، ما همچنین شاهد عرضه مانگا‌های جنگ ستارگان زیادی به بازار بوده‌ایم – و اکنون، در 7 می، می‌توانید وارد دو ماجراجویی جدید شوید. Star Wars Visions: The Manga Anthology و Star Wars: The Mandalorian Volume 2 ماه آینده منتشر می شود، اما پیش خریدها اکنون در آمازون باز است.

اگر در مانگای Star Wars تازه کار هستید، Visions: Manga Anthology بهترین انتخاب از بین این دو است. در این مجموعه مجموعه‌های Disney+ به شیوه‌ای جدید جان گرفته‌اند، و نیازی نیست که یک مانگای قبلی را خوانده باشید تا تمام موضوعات داستان را انتخاب کنید. اگر Star Wars: Visions را تماشا کرده باشید، اقتباس‌هایی از The Elder، Lop & Ocho، Ninth Jedi و The Twins را در این مجموعه مانگا خواهید دید. در 232 صفحه، جلد شومیز 15 دلار قیمت دارد.

شرحی ارائه نشده است

در همین حال، Star Wars: The Mandalorian Volume 2 پس از Star Wars: The Mandalorian Volume 1 که در حال حاضر تنها با قیمت 10 دلار به فروش می رسد، شروع به کار کرد. شما ماندالوریان را دنبال خواهید کرد که او در جستجوی کودک است، موجودی با قدرت های مرموز که می تواند پیامدهای جدی برای سرنوشت کهکشان داشته باشد. جلد 1 و پیش‌سفارش جلد 2 را در نظر بگیرید، زیرا قبل از رسیدن مانگا دوم در 7 می، زمان زیادی برای خواندن اولین مانگا خواهید داشت. مانند Visions، این یکی نیز با قیمت 15 دلار فهرست شده است.

بخوانید  1 ماه Xbox Game Pass Ultimate را فقط با 3 دلار به اشتراک بگذارید

سومین کتاب «جنگ ستارگان» در ماه مه منتشر می‌شود، اگرچه کاملاً با دو کتاب فوق متفاوت است. کتاب رنگ‌آمیزی مانگای جنگ ستارگان دارای 96 صفحه نقاشی‌های خالی است که همگی مربوط به نیمه اول جنگ ستارگان: اپیزود چهارم یک امید جدید است. 14 می می رسد و 17 دلار قیمت دارد.

هیچ کدام از موارد بالا به شما علاقه مند نیست؟ مطمئن شوید که تمام مانگای جنگ ستارگان دیگر موجود در آمازون را در حال حاضر بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر