بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای فوریه 2023 فاش شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در همین حال، مرده شیطانی یک بازی ترسناک بقا آنلاین است که در ژانر چند نفره نامتقارن در حال رشد قرار می گیرد. این بازی سال گذشته با بررسی‌های کلی مطلوب عرضه شد، بنابراین اگر به دنبال یک بازی جدید برای بازی با دوستان هستید، ممکن است مناسب باشد.

پس از افشای اطلاعات، دسته بعدی بازی های رایگان پلی استیشن پلاس به طور رسمی توسط پلی استیشن تایید شد. ترکیب فوریه PS Plus Essential شامل OlliOlli World، Evil Dead: The Game، Mafia: Definitive Edition و Destiny 2: Beyond Light است. هدایای جدید از 7 فوریه قابل دریافت است.

از 7 فوریه تا 6 مارس در دسترس است

  • Destiny 2: Beyond Light (PS5، PS4)
  • OlliOlli World (PS5، PS4)
  • Evil Dead: The Game (PS5، PS4)
  • Mafia: Definitive Edition (PS4)

برای کسانی که عاشق فضای باز جهان هستند اما فکر می کنند گاهی اوقات وجود دارد همچنین خیلی کار هست، Mafia: Definitive Edition طراوت بخش خواهد بود یک بازسازی بزرگ از نسخه اصلی 2002، Mafia: Definitive Edition، رویکردی ساده در جهان باز دارد، زیرا تنها بر ماموریت‌های داستانی پراکنده در سراسر جهان تمرکز دارد.

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس فوریه ۲۰۲۳

ترکیب فوریه به دلیل تعداد بازی ها نسبتاً منحصر به فرد است. در دو سال گذشته، هنجار سه بازی در ماه بوده است. فوریه به چهار بازی رایگان بازخواهد گشت، اما ما انتظار نداریم که این به حالت عادی تبدیل شود.

بخوانید  بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

همراه با این رونمایی، پلی استیشن اعلام کرد که مجموعه PS Plus به عنوان مزیت مشترک در 9 می متوقف خواهد شد. مجموعه PlayStation Plus از زمان عرضه کنسول به کاربران PS5 امکان دسترسی به کتابخانه ای از موفقیت های PS4 مانند God of War و Bloodborne را داده است. با این حال، تا زمانی که بازی‌ها را قبل از 9 می بر روی PS5 خود ادعا کنید، اعضا همچنان می‌توانند بازی‌های مجموعه PS Plus را بازی کنند.

اگر از دست دادید جهان OlliOlli زمانی که سال گذشته راه اندازی شد، قطعاً باید آن را از طریق پلی استیشن پلاس امتحان کنید. این بازی اسکیت بورد اسکرول جانبی دارای اکشن سریع است. دسته های صاف و مجموعه ای متنوع از سطوح و چالش ها. در بررسی OlliOlli World ما امتیاز 9/10 را کسب کرد.

به نظر می رسد به دلیل عرضه قریب الوقوع Destiny 2: Lightfall، یک توسعه دهنده بزرگ کاملاً جدید که در 28 فوریه وارد بازار می شود، استثنایی از این قانون ایجاد شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، پلی استیشن در حال ارائه است Destiny 2: Beyond Light، یک نسخه الحاقی منتشر شده در سال 2020. اگر به تازگی با Destiny 2 آشنا شده اید، می توانید بازی پایه را به صورت رایگان دانلود کنید، سپس Beyond Light را بررسی کنید تا ببینید آیا به دیگر الحاقات Destiny 2 علاقه مند هستید یا خیر. نسخه های PS5 و PS4 Beyond نور رایگان خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر