فروش بیش از 11 میلیون نسخه از Resident Evil 2 Remake را پشت سر گذاشت

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی بازی سازی کپکام میزان فروش بازی های خود را به روز رسانی کرده است. این آمار شامل آثاری می شود که تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته اند. نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 منتشر شده در سال 2019 تا 31 دسامبر 2022 بیش از 2.1 میلیون نسخه فروخته است. بیش از 10 میلیون نسخه از شماره مذکور مربوط به فروش این اثر در جولای 2022 و بیش از یک نسخه است. میلیون نسخه از 30 سپتامبر 2022 فروخته شده است.

بازی Resident Evil Village که در حال حاضر به عنوان آخرین نسخه شماره گذاری شده این مجموعه ترسناک بقا شناخته می شود، 4.7 میلیون نسخه فروش داشته است. از سوی دیگر، نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 از زمان انتشار تاکنون 4.6 میلیون نسخه فروخته است. سپس باید گفت که بازی Resident Evil 7: Biohazard که به طور رسمی در سال 2017 منتشر شد و جان تازه ای به این سری دمید، 11.7 میلیون نسخه فروخت.

به زودی زمان کشف بازسازی Resident Evil 4 فرا خواهد رسید. این اثر باید فروش خوبی داشته باشد. Resident Evil 4 Remake dA. 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5پلی استیشن 4 Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهند بود.

استودیوی بازی سازی Capcom به تازگی آمار فروش آثار خود را به روز کرده و منتشر کرده است.

بازی Resident Evil 7 از زمان انتشار آخرین آپدیت کپکام در آگوست 2022 تاکنون توانسته 700 هزار نسخه به آمار فروش خود اضافه کند.جالب است بدانید که طبق آمار منتشر شده آثاری مانند Devil May Cry 5، Street Fighter 5 و Monster Hunter World به ترتیب 6.5 میلیون نسخه، 7 میلیون نسخه و 6.6 میلیون نسخه فروخت. طبق آمار اعلام شده توسط Capcom، سری Resident Evil روزهای خوبی را سپری می کند.

بخوانید  نقد فیلم رستاخیز (Resurrection) | وحشتی از دل گذشته

کریس ردفیلد در Resident Evil 8: Village در حالی که سرش پایین است و کتی ضخیم پوشیده است

نظرت چیه عزیزم؟ از بین آثاری که در متن داستان کوتاه آمده است، کدام یک را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.