بازی جدید استراتژی DC معرفی شد که سال آینده عرضه می شود


برادران وارنر و FunPlus یک بازی ویدیویی جدید DC را معرفی کردند. DC: Dark Legion یک بازی استراتژیک است که در سال 2024 برای iOS و اندروید منتشر شده است.

در بازی چندنفره، بازیکنان ابرقهرمانان و شروران DC را برای پیوستن به فهرست آنها به خدمت می‌گیرند تا «برای بقا، عدالت و آزادی بجنگند». در ادامه می توانید ویدیوی اعلامیه و هنر کلید را مشاهده کنید.

در حال پخش: DC Dark Legion – تریلر اختصاصی

داستان بازی در دنیای DC اتفاق می افتد و داستانی از بتمن که می خندد و شوالیه های تاریکی او را روایت می کند. آنها نسخه‌های «پیچیده» اعضای لیگ عدالت هستند که در سری DC Comics Dark Knights: Metal به نمایش درآمدند.

در ادامه این مقاله آمده است: «در حالی که آنها برای جلوگیری از نابودی بتمن که می‌خندد و ارتشش هر چیزی را که می‌دانند می‌جنگند، بازیکنان نقش یک عامل قرن 31 را بر عهده می‌گیرند که وظیفه رهبری بزرگ‌ترین ابرقهرمانان جهان را در برابر تهدید قاطع Dark Multiverse دارد. یک خط از توضیحات بازی

DC: Dark Legion در سال 2024 اکران خواهد شد
DC: Dark Legion در سال 2024 اکران خواهد شد

برخی از ابرقهرمان‌های DC که در DC: Dark Legion ظاهر می‌شوند عبارتند از سوپرمن، زن شگفت‌انگیز، بتمن، فلش، بلک آدام، و پیکان سبز و غیره.

بازیکنان مجموعه‌ای از قهرمانان خود را خواهند ساخت و با قدرت‌های فوق‌العاده و تجهیزات اضافی که در طول زمان باز می‌شوند، آنها را قوی‌تر می‌کنند.

توسعه دهنده FunPlus قبلا با Warner Bros کار کرده بود. برای ادغام جوکر با کمپین داستانی خودش در بازی موبایل State of Survival.

جزئیات بیشتر درباره DC: Dark Legion اواخر امسال اعلام خواهد شد.

اگر صدای DC: Dark Legion شبیه جم شما نیست، دیگر بازی‌های آینده DC عبارتند از Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Wonder Woman.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  مشکلات مربوط به عملکرد God of War Ragnarok و خرابی‌ها با به‌روزرسانی روز اول برطرف شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر