تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکای جوان در اولین تریلر و پوستر Wonka


برادران وارنر اولین تریلر و پوستر رسمی فیلم Wonka با حضور تیموتی شالامه در نقش ویلی وانکا منتشر شد.

مقاله مرتبط:

  • بهترین فیلم‌های کمدی 2023 از باربی تا ونکا

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Wonka منتشر شد. برادران وارنر سرانجام اولین تریلر فیلم Wonka را منتشر کرد که در آن نگاهی کلی به ویلی ونکای جوان و ماجراجویی او با تیموتی شالامه داریم که در طی آن صحنه های کمیک و موزیکال متعددی پخش می شود که حال و هوا و کیهان فیلم را به نمایش می گذارد. طرفداران. . در این فیلم قرار است ونکا یک کارتل قدرتمند شکلات را به دست بگیرد و از ایجاد این شیرینی های خوشمزه جلوگیری کند. می توانید ادامه دهید اولین تریلر فیلم Wonka از طریق برادران وارنر تماشا کنید. یوتیوب، سپس اولین پوستر فیلم Wanka را ببینید:

اولین پوستر فیلم ونکا

تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکا، روآن اتکینسون، اولیویا کولمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سایمون فارنبی، ریچ فولچر، کوبنا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت و کالین او از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونکا حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. قرار است وقایع فیلم ونکا قبل از وقایع رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی نوشته رولد دال و ملاقات ویلی ونکا با چارلی اتفاق بیفتد و به ماجراهای اولیه ویلی ونکای جوان بپردازد.

ونکا اولین برخورد ویلی ونکا جوان با اومپا-لومپاها را در یکی از ماجراجویی های اولیه اش قبل از راه اندازی کارخانه شکلات سازی خود بازگو می کند. پل کینگکارگردان فیلم هایی مانند پدینگتون و پدینگتون 2، کارگردانی ویلی ونکا را بر عهده دارد. سیمون ریچنویسنده زندگی مخفی حیوانات خانگی، مسئولیت نگارش نسخه اصلی فیلمنامه ونکا را بر عهده داشت که نسخه نهایی آن توسط کینگ و سایمون فرنابینویسنده Paddington 2 نوشته شده است.

بخوانید  سونی از ویژگی Community Game Help برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد

فیلم Wonka قرار است در تاریخ 15 دسامبر اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر