دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile بازی محبوب بتل رویال | 1gamer

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید. در هر فصل، ماموریت‌هایی در قسمت رویال پس برایتان مشخص می‌شود که اگر با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذارید، می‌توانید اسلحه، لباس یا امتیاز بگیرید. همان طور که گفتیم، در آپدیت جدید پابجی، سیستم ضدتقلب پیشرفته‌ای اضافه شده که می‌تواند مچ هر متقلبی را بگیرد. این بازی قوانین و شرایطی دارد که اگر از آن‌ها خبر نداشته باشید، چند دست اول برایتان سخت می‌شود. Sniper Training مخصوص گیمرهای علاقه‌مند به اسناپیرهای دوربین‌دار و شکار از راه دور است و حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. در زمان فرود، نباید در مکان‌های شلوغ مثل زندان فرود بیایید.

  • مود PAYLOAD نسبت به حالت اصلی بزرگتر و تاکتیکال تر است و به همکاری تیمی احتیاج دارد، اگر از همکاری تیمی لذت می برید این مود برایتان بهترین و هیجان انگیزترین مود پابجی موبایل خواهد بود.
  • Payload که یک قدم فراتر از پابجی موبایل است و فقط می‌توانید آن را ۴ نفره بازی کنید.
  • در ابتدای امر، بازی پابجی تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کرد و تمامی محتویات درون بازی، اسم آیتم‌ها و اسم مودهای مختلف بازی نیز کاملا بر پایه‌ی زبان انگلیسی نامگذاری شده بودند.
  • بازیکنان زیر 18 سال بازی پابجی موبایل در کشور هند، باید با استفاده از شماره تلفن ولی خود احراز هویت کنند.
  • پس اگر می‌خواهید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید از آن استفاده نکنید.

انتخاب‌های خوبی از بین اسلحه‌های موجود در نقشه داشته باشید. بازی دست شما را در انتخاب درست باز می‌گذارد؛ از SMG‌های قدرتمند تا شاتگان و اسنایپر همه در این بازی هست. پیش نیاز نسخه 64 بیتی اندروید 10 می باشد [اگر اندروید شما کمتر از 10 هست باید arm را نصب کنید]. سلام دوست عزیز؛ ممکن است مشکلات شما ناشی از اختلالات اخیر اینترنت باشد، از یک فیلترشکن مناسب استفاده کرده و مجددا امتحان کنید.

بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

برنامه اندروید

با مجله خبری یک گیمر پابجی موبایل، می‌توانید حالت‌های گرافیکی متفاوتی را فعال کنید و اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، همه این حالت‌‌ها چشم‌نوار هستند. البته اگر گرافیک اهمیت کمی برای شما دارد و فقط می‌خواهید وارد دنیای هیجان‌انگیز PUBG شوید، می‌توانید سراغ دانلود نسخه لایت بروید. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

یوسی PUBG Mobile چیست؟

همانطور که احتمالا می‌دانید و در جستجوهای خود در گوگل پلی متوجه آن شده‌اید، نسخه‌ی کره‌ای بازی پابجی موبایل به طور مستقیم از طریق گوگل پلی قابل دریافت نیست. کمپانی Krafton که وظیفه‌ی توسعه و نشر نسخه‌ی ژاپنی – کره‌ای بازی پابجی موبایل را برعهده داشته، پس از به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی، آن را به طور اختصاصی از طریق گوگل پلی کشورهای ژاپن و کره در دسترس پلیرهای این دو کشور قرار داد. در دانلود بازی پابجی موبایل، نسخه‌ی اختصاصی بازی پابجی برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS را داریم که شاید در ابتدا با محتویات بسیار کم و محدود خودش در روزها اول خیلی‌ها را ناامید کرده بود. اما به مرور زمان شاهد بودیم که استودیوی پابجی به طور جدی و طولانی مدت از این بازی پشتیبانی کرد و بسته‌های الحاقی بسیاری را برای بازی پابجی موبایل منتشر کرد. هر یک از این بسته‌های الحاقی محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به نقشه‌های جدید، تجهیزات و سلاح‌های جدید و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

بخوانید  رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

نقد و بررسی

گیمرها برای شرکت در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال باید یوسی پرداخت کنند و بدون خرید یوسی امکان شرکت در این رقابت‌ها هم وجود ندارد. با برنده شدن در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال، می‌توان به جوایز متعددی از جمله یوسی رایگان دست پیدا کرد. واریا شاپ به شما این امکان را میدهد که به با توجه به نیاز خود با دسته بندی های مختلف مقدار یوسی مورد نظر خود را با استفاده از آیدی عددی و اسم بازی خود در سریع ترین زمان ممکن و نازلترین قیمت ( تضمین قیمت ) و امنیت وجه واریزی دریافت کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر