رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

در این اتاق فرار تهران دیگر شما به عنوان نقش مثبت داستان نبوده و جزء نقش های منفی اتاق فرار محسوب می شوید. باند سرقت تهران موجب نا امنی در این شهر شده و کاری هم از دست پلیس بر نمی آید. در این بین هوشنگ توانا کاراگاه باهوش تهران مدارکی برای پیدا کردن این باند یافته است. پس از این ماجرا پلیس، لورن مادر جولیا را دستگیر کرده و ماموریت شما در این اتاق فرار تهران از منزل جولیا شروع می شود که باید به صورت مخفیانه وارد منزل لورن شده و مدارک بیگناهی وی را پیدا کنید. اما مراقب باشید خودتان با ارواح خبیصه مواجه نشوید و در زمان 75 دقیقه و بدون اطلاع دادگاه مدارک لازم برای اثبات بی گناهی مادر جولیا را پیدا کنید.

اتاق فرار مجموعه کوروش

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نباید با شخصی مشورت کنید که از روی قصد و یا سود مالی بیشتر، اتاق فرار خاصی را به شما ترسناکترین اتاق فرار معرفی کند . در اکثر اتاق‌های فرار باید قبل از شروع بازی تلفن همراه خود را تحویل مسئول مربوطه بدهید. چنانچه قصد انجام یک بازی با درون مایه کنجکاوی را دارید، می توانید ژانر ماجراجویی را برای خود انتخاب کنید. اکثر بازی های این ژانر به این صورت است که همیشه چیزی در بازی وجود دارد که کنجکاری شما را بر می انگیزد و شما را وادار به ورود به آن مجموعه می کند. ابتدا بگویم مراقب خود باشید و با نفس عمیق و کمی فکر این بازی را آغاز کنید. مدت زمان این بازی وحشتناک، 75 دقیقه است و درجه سختی آن 8 از 10 است.

  • اما با این حال انتخاب ژانر کاملا بستگی به شناخت خود فرد از خودش داره.
  • تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و …
  • مـن یبار رفتم ترسناک بود ولی نه اونطوری دیگ که تو عکسا هست و بنظرم عکساتون کمه….
  • تحقیقات نشون داده که مغز ما در هنگام ترس مواد بیوشیمیایی منتشر شده رو اشتباه می‌گیره.
  • این اتاق فرار از نظر شرایط موجود در محیط بسیار وحشتناک بوده و المان های رعب آوری در آن استفاده شده است.
بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل به همراه دانلود PUBG Mobile هندی | 1gamer

اگر به ژانر وحشت علاقه دارید و قصد دارید دلهره و ترس را برای خود تداعی کنید، جاهایی که در این قسمت به آن ها می پردازیم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه به معرفی 3 مورد از بهترین اتاق فرارهای تهران در ژانر وحشت می پردازیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید اتاق های فرار نیز مانند فیلم و سریال، از یک ژانر تشکیل نشده و موضوع های مختلفی در کنار هم باعث ایجاد فضایی مهیج برای شما می شود.

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

فراهم کردن شرایط و سناریوهای پر از ترس، هیجان، خنده دار و چالش برانگیز از مهم ترین ویژگی های این اتاق فرار به شمار می رود. اتاق فرار Escape Hotel Hollywood بزرگترین اسکیپ روم زنده در دنیا می باشد که سناریوهای مختلف آن در محیطی شبیه به هتل های ۱۹۳۰ پیاده سازی شده است. در این اتاق فرار ۱۰ سناریوی مختلف طراحی و اجرا شده و تمام افراد گروه باید بتوانند کدهای مختلف را رمزگشایی کنند تا از محیط پر از ترس و اضطراب رهایی یابند.

اتاق فرار AIM

در سناریوی ماه شوم در جنگلی به نام جیغ وودز بعد از سال‌ها و در شبی که ماه کامل می‌شود، صداهای وحشتناک به‌گوش می‌رسد. برای این بازی ۸۰ دقیقه فرصت دارید و تعداد افراد گروهتان باید چهار تا هفت نفر باشد. اسکیپ روم دات آی آر یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین محسوب می‌شود. این گروه از تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری، معمایی و اتاق فرار شروع به کار کرد.

بخوانید  دریچه سقفی تهویه هوا چهارگوش-گرد قیمت خرید میراکالا

۸ قاتل سریالی مخوفی که علیرغم جنایت‌های هولناکشان قسر در رفتند / عکس