بازی انحصاری South of Midnight احتمالاً در سال 2024 منتشر خواهد شد


بر اساس جزئیات حساب مدیر ارشد روابط عمومی مایکروسافت در لینکدین، به نظر می رسد که South of Midnight در سال 2024 منتشر شود.

بازی‌های زیادی مانند Avowed، Hellblade 2 و Flight Simulator 2024 در سال 2024 به ایکس‌باکس می‌آیند، اما روسای ایکس‌باکس همیشه بر روی تعدادی از عناوین معرفی‌نشده در سال آینده تمرکز کرده‌اند که یکی از آنها می‌تواند اکشن ماجراجویی سوم شخص استودیو بازی، South باشد. از Minuit. بازی های محدودیت

South of Midnights در جریان نمایشگاه Xbox در تابستان امسال اعلام شد، اما تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشد که می تواند نشان دهد که بازی تا چند سال آینده برای عرضه آماده نیست. اکنون به نظر می رسد که تاریخ انتشار بازی زودتر از حدس و گمان و با توجه به حساب های کاربری است برد هیلدربراندمدیر ارشد روابط عمومی مایکروسافت در لینکدین گفت که انتظار می رود South of Midnight در سال 2024 به عنوان یکی دیگر از انحصارات Xbox منتشر شود.

تاریخ انتشار بازی South of Midnight در حساب کاربری لینکدین

در حال حاضر مایکروسافت عرضه بازی South of Midnight در سال آینده را تایید نکرده است، اما می توان حدس زد که بازی بعدی استودیوی Compilation پس از 6 سال (که زمان خوبی برای توسعه یک اثر AAA است) در 2024; سالی که ایکس باکس بازی های زیادی از جمله Hellblade 2، Avowed و Towerborne را منتشر کرد.

South of Midnight به عنوان “یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر جادو و جادو که در اعماق جنوب آمریکا اتفاق می افتد” توصیف می شود. بازیکنان نقش هیزل، یک زن سیاه پوست را بر عهده می گیرند که قادر است از جادوی روابط شکسته و ارواح برای مبارزه با موجودات خطرناک الهام گرفته شده از روش های باستانی جنوب استفاده کند.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 577) - 17 ژانویه 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر