توصیه های جالب صداپیشه Red Dead به فلوریدا جوکر


راجر کلارک به جای تلاش برای شکایت از Rockstar، به فلوریدا جوکر توصیه کرد که از تبلیغاتی که تریلر GTA 6 به او می‌داد استفاده کند.

لارنس سالیوان که بیشتر با نام «فلوریدا جوکر» به صورت آنلاین شناخته می شود، اخیراً ادعا کرده است که راک استار بدون اجازه از ظاهر خود در طراحی یکی از شخصیت های بازی GTA 6 استفاده کرده است. آنها باید تا 2 میلیون دلار به او بپردازند. سالیوان، با اشاره به صحنه کوتاهی که در آن شخصیتی شبیه به او در اولین تریلر بازی حضور دارد. GTA6 نشان می‌دهد که می‌خواهد در مورد استفاده استودیو از داپلگانگر خود مذاکره کند و گفت: “جوکر فلوریدا این را نمی‌پذیرد. شما ظاهر و جان من را گرفته‌اید.

اکنون راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2، به نظرات سالیوان در TikTok پاسخ داده است. کلارک به سالیوان توصیه می کند که هیچ کاری عجولانه انجام ندهد.

حساب طرفداران Billsyliamgta در توییتر کلارک ویدیویی را در TikTok به اشتراک گذاشت که در آن کلارک به سالیوان می‌گوید: “نه، نباید این کار را انجام دهی” و به “GTA ما باید در مورد آن صحبت کنیم” سالیوان اشاره می‌کند.

وی ادامه می دهد: نیازی نیست با آنها صحبت کنید، آنها با شما اینطور صحبت نمی کنند. آنها سال هاست با کسانی که می خواهند از آنها شکایت کنند و وکلای موثری برای این کار دارند. آنها دقیقاً می دانند. چه کاری می توانند انجام دهند و از چه کاری می توانند اجتناب کنند.»

“اگر من جای شما بودم، در عوض سعی می کردم از شهرت و موقعیتی که به شما اعطا شده است به نفع خود استفاده کنم. به هر طریقی روی آن سرمایه گذاری کنید. به هر حال در Home Depot شغلی پیدا نمی کنید. »

بخوانید  19 فریم بر ثانیه و تیراندازی سوم شخص در سال 2023 و بعد از آن

فلوریدا جوکر و دو نفره اش در GTA 6

کلارک هفته گذشته گفت که مطمئن است راک استار در نهایت Red Dead Redemption 3 را خواهد ساخت. اما ممکن است او در این پروژه شرکت نداشته باشد. این بازیگر در زمان انتشار تریلر GTA 6 او این اظهارات را در پاسخ به سؤالات طرفداران درباره احتمال بازگشت راک استار به کار در مجموعه بیان کرد. Red Dead Redemption پس از انتشار نسخه دوم خود در سال 2018 مورد تقاضا بود.

“من مطمئن هستم که یک روز RDR3 را خواهیم دید. نمی دانم آن روز چه زمانی فرا می رسد. روی حضور آرتور هم حساب نکنید. احساس می کنم داستان او به طور کامل گفته شده است.”

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر