بازگشت لیو تایلر به دنیای سینمایی مارول پس از 15 سال در کاپیتان آمریکا 4

لیو تایلر بیشتر برای بازی در نقش آرون در سه گانه ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون و فیلمی به کارگردانی مایکل بی شناخته می شود. از دیگر آثار قابل توجه می توان به سریال The Leftovers، فیلم The Strangers، فیلم Ad Astra، سریال Gunpowder، سریال Harlots و سریال 9-1-1: Lone Star اشاره کرد.

لیو تایلر، بازیگر فیلم The Incredible Hulk، در آنجا حضور خواهد داشت Captain America: New World Order به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت.

مدتی از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Captain America: New World Order در آتلانتا می گذرد و اکنون طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیونبازگشت بازیگر دیگری در کاپیتان آمریکا 4 تایید شده است. منابع هالیوود ریپورتر تایید کردند که لیو تایلر، بازیگر شگفت‌انگیز هالک، در فیلم Captain America: New World Order حضور خواهد داشت که نشان از بازگشت او به دنیای سینمایی مارول پس از 15 سال است.

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی همانطور که آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی جزو بازیگران حاضر در فیلم Captain America: New World Order هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

او در فیلم The Incredible Hulk نقش بتی راس، دختر ژنرال تاندربولت راس را بازی کرد. اگرچه شخصیت ژنرال تاندربولت راس با بازی ویلیام هرت به چندین فیلم در دنیای سینمایی مارول بازگشته است و اکنون هریسون فورد جایگزین او شده است، اما شخصیت بتی راس سال هاست که در سریال غایب بوده است. هیچ ارتباط دیگری با هالک وجود ندارد. با این حال، مشخص نیست که نقش تایلر چقدر در فیلم Captain America 4 جدی خواهد بود، اما تیم بلیک نلسون یکی دیگر از بازیگران The Incredible Hulk است که در فیلم Captain America: New World Order بازگشته است.

بخوانید  تایید ملاقات کیانو ریوز با جیمز گان برای ساخت کنستانتین 2

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. ژول آنها راکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America: New World Order و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. مالکوم اسپلمندوش و کریدور موسمینویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان است.

لوگوی فیلم Captain America: New World Order