کتابخانه Steam خود را با 20 کلید رمز و راز با قیمت کمتر از 14 دلار پر کنید



Fanatical جدیدترین پروموشن باندل اسرارآمیز خود را راه اندازی کرده است و این تبلیغات کمی با حالت عادی متفاوت است. THE بسته رمز و راز بهار 2023 با یک کلید رمز و راز با قیمت 1 دلار شروع می شود و حداکثر تا 20 بازی با قیمت 13.49 دلار (بهترین ارزش) افزایش می یابد.

ما نمی‌دانیم چه بازی‌هایی گنجانده شده‌اند، اما صفحه فروشگاه بسته می‌گوید Fanatical به‌طور تصادفی فهرستی از «بیش از 200 بازی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی» را که «با دقت توسط تیم ما انتخاب شده‌اند. بازی پرشور» بیرون می‌کشد. همچنین این شانس برای برنده شدن یکی از ده بسته “بهترین های 2023” وجود دارد که شامل شش عنوان AAA مانند بازخورد، بازی Resident Evil 4، و Hi-Fi Rush، بین دیگران. تنها 10 عدد از این بسته‌ها موجود است، اما گرفتن 20 عدد کلید، شانس شما را برای یافتن یکی در بسته‌تان افزایش می‌دهد.

توجه داشته باشید که هر کلید در بسته شما برای بازی های منحصر به فرد خواهد بود. با این حال، اگر چندین مجموعه بخرید، ممکن است موارد تکراری پیدا کنید. تمام کلیدهای بسته شما باید تا 30 آوریل 2023 در Steam فعال شوند.

علاوه بر کلیدهای اسرارآمیز، هر بسته یک کوپن تخفیف 5 درصدی به شما می دهد تا در خریدهای Fanatical آینده از آن استفاده کنید.

تا زمانی که پیشنهاد هنوز موجود است، به Fanatical بروید تا کلیدهای رمز و راز خود را جمع آوری کنید. اگر ترجیح می‌دهید کنترل بیشتری بر روی بازی‌هایی که در بسته‌های خود دریافت می‌کنید داشته باشید، باید نسخه Fanatical’s Diamond Collection Spring 2023 را نیز بررسی کنید، که به شما امکان می‌دهد حداکثر پنج بازی رایانه شخصی را با قیمت ۲۳ دلار انتخاب کنید.

بخوانید  Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Shows Bad Launches Don't End Games - Spot On

بسته رمز و راز Fanatical Spring 2023

  • یک کلید رمز و راز — 1 دلار
  • پنج کلید رمز و راز – 4.39 دلار
  • 10 کلید مرموز – 7 دلار
  • 15 کلید رمز و راز — 10.39 دلار
  • 20 کلید مرموز – 13.49 دلار

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.