تایید ملاقات کیانو ریوز با جیمز گان برای ساخت کنستانتین 2

در همین حال، ساخت سریال Constantine توسط HBO Max متوقف شده است. با این حال، گفته می شود که سازندگان سریال در حال مذاکره با شبکه های دیگر برای فروش حق پخش است که نتفلیکس و آمازون به عنوان گزینه های احتمالی ذکر شده اند. به هر حال، کیانو ریوز برنامه نسبتاً شلوغی دارد. او اخیرا برای ایفای نقش جان ویک در John Wick: Chapter 4 و Ballerina بازگشته است و دوباره نقش خود را در John Wick: Chapter 5 بازی خواهد کرد.

با کیانو ریوز در فیلم لایو اکشن BRZRKR

در شهریور ماه سال جاری مشخص شد که برادران وارنر با جی جی آبرامز و ربات بد همکاری می کند تا دنباله ای برای کنستانتین بسازد. ریوز کیانو برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسوا لوران، کارگردان قسمت اول قرار است برای کارگردانی کنستانتین ۲ بازگردد و حتی لارنس نیز برای ساخت این فیلم بزرگسال ابراز علاقه کرده است. مدتی پیش اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی فاش شد که در آن شاهد غیبت فیلم Constantine 2 در قسمت DC Elseworlds بودیم و همین موضوع سوالاتی را در مورد آینده فیلم ایجاد کرد.

اکنون با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به زودی اخبار جدیدی در مورد آینده کنستانتین 2 منتشر شود. طی یک پرسش و پاسخ Reddit، یکی از طرفداران از کیانو ریوز پرسید که آیا با گان در مورد دنباله کنستانتین صحبت کرده است یا نه، و ریوز گفت بله، تایید کرد که گان را در مورد آن ملاقات کرده است. اگرچه ریوز اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما ابراز امیدواری کرد که در نهایت فیلم کنستانتین ۲ ساخته شود.

بخوانید  بهترین تم ها برای ویندوز 11; محیط ویندوز خود را زیبا کنید!

با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می توان امیدوار بود که اخبار خوبی برای طرفداران کنستانتین و ریوز در مورد آینده این فیلم منتشر شود. همچنین آکیوا گلدمننویسنده با تجربه آثاری چون رمز داوینچی، من افسانه و سریال فرینج، نگارش فیلمنامه کنستانتین 2 را بر عهده دارد. جی جی آبرامز او در کنار هانا مینگلا و گلدزمن نیز در کنستانتین ۲ به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

کیانو ریوز، بازیگر نقش جان کنستانتین، تأیید کرد که اخیراً با جیمز گان در مورد کنستانتین 2 صحبت کرده است.

مقاله مرتبط: