حالت اول شخص باید به زودی برای Fortnite ارائه شود

چند منبع معتبر گزارش داده اند که بازی فورتنایت، بازی تیراندازی بتل رویال اپیک گیمز به زودی از حالت اول شخص استقبال خواهد کرد.

حالت اول شخص Fortnite

بازی Fortnite مراحل توسعه را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد و ظاهرا برخلاف بسیاری از آثار زنده دیگر از مشکل کم شدن تعداد بازیکنان در امان نمانده است. البته شرکت اپیک گیمز اقدامات زیادی را انجام داده تا این بازی جذابیت خود را از دست ندهد; از اجرای ایده های جالب گرفته تا ایجاد تغییرات با به روز رسانی های منظم. حالا در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا طرفداران باید منتظر یکی از این تغییرات در آینده نزدیک باشند.

همانطور که HYPEX، یک افشاگر قابل اعتماد Fortnite در توییتر گزارش داده است، و ShiinaBR، GMatrixGames و iFireMonkey تایید کرده اند، تیرانداز بتل رویال فورتنایت به زودی حالت اول شخص را اضافه می کند. طبق اطلاعات فاش شده، این حالت در فصل دوم فصل چهارم که احتمالا در چند روز آینده آغاز خواهد شد، برای بازیکنان در دسترس خواهد بود؛ با این حال، این فصل هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

با توجه به داستان افشاگران مورد بحث، می توان از صحت این ادعا مطمئن بود و انتظار داشت که حالت اول شخص در آینده ای نه چندان دور به Fortnite راه پیدا کند. با این حال، بهتر است تا زمانی که اطلاعات موثق توسط Epic Games منتشر نشود، انتظارات را کنترل کنید. در هر صورت به نظر می رسد به زودی جزئیاتی از آن منتشر شود.

بخوانید  چه کسی لپ تاپ را اختراع کرد؟ فهرستی از 7 لپ‌تاپ که تاریخچه‌ای دارند
تحریریه مجله بازی یک گیمر