امکان انتشار جزئیات بیشتری از Resident Evil 4 Remake در این ماه وجود دارد

بازسازی رزیدنت اویل 4 کپکام هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، اما صرف نظر از آن یوشیاکی هیرابایاشیسازنده بازی می‌گوید این بازسازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.اکنون AestheticGamer، افشاگری که با نام Dusk Golem شناخته می‌شود، در این ماه جزئیات جدیدی از بازی را فاش کرد.

با این حال، Dusk Golem ادعا کرد که همه چیز به انتشار تریلر سوم و انتشار احتمالی دموی 2-4 ساعته Resident Evil 4 Remake تا پایان ژانویه 2023 اشاره دارد. با توجه به اینکه Capcom از این روش برای انتشار بیشتر نسخه های Resident Evil استفاده کرده است. ، فقط می توان امیدوار بود که به زودی جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود. البته، ممکن است طرفداران برای بررسی نسخه آزمایشی بازی تا فوریه 2023 صبر کنند.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. Capcom اخیرا تایید کرده است که هیچ یک از قسمت های اصلی بازی، از جمله قسمت جزیره، از بازسازی حذف نخواهد شد.

Dusk Golem ادعا کرده است که سومین تریلر و دموی احتمالی ۲ تا ۴ ساعته Resident Evil 4 Remake تا پایان ژانویه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Dusk Golem با توییت‌های جدیدی به رویداد مطبوعاتی بازسازی Resident Evil 4 در ماه دسامبر اشاره کرد. این افشاگر می گوید که Capcom معمولاً 3 ماه قبل از انتشار بازی های Resident Evil را ارسال می کند، اما هیچ قانون سخت و سریعی در مورد نحوه ارسال آنها وجود ندارد. زیرا در استراتژی این شرکت برای بازاریابی بازی های Resident Evil 3 Remake و Resident Evil Village تغییراتی ایجاد شده است.

بخوانید  برنامه ایکس باکس برای عرضه بیشتر بازی‌ های اورجینال ژاپنی