امکان ارجاع مایکروسافت به نمایش جدید بازی Fable در ویترین ایکس باکس

اخیرا اکانت ایکس باکس در توییتر ویدیویی مربوط به ویترین مایکروسافت را در صفحه خود منتشر کرده است که به نظر می رسد اطلاعات خاصی جز نزدیک شدن به زمان نمایشگاه در آن وجود ندارد، اما طرفداران مشتاق Fable به سرعت متوجه موسیقی آشنای Fable شدند. . سریال و آهنگ Bowerstones. همچنین، شخصی که در ویدیو قرار دارد، چیزهای درخشان را دنبال می کند تا به لوگوی Xbox Showcase یا زرق و برق، که در واقع به بازی های کمانچه ای اشاره دارد که در آن بازیکن باید چیزهای درخشان را دنبال کند تا مسیر آنها را دنبال کند:

به نظر می رسد مایکروسافت در جریان نمایشگاه Xbox 2023 به نمایش احتمالی بازی Fable جدید اشاره کرده است.

کمتر از دو هفته به نمایشگاه Xbox 2023 باقی مانده است، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی در دسترس نیست. بدون شک Fable یکی از موردانتظارترین بازی های Xbox Series Xbox Series آینده است که تقریباً 3 سال پیش با انتشار تریلر فیلم معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعات یا دمو جدیدی از Fibble منتشر نشده است. حال طبق آخرین اخبار بازی، ممکن است به زودی شاهد نمایش جدیدی از این بازی نقش آفرینی اکشن خارق العاده باشیم.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت واقعاً به نمایش جدید بازی Fable اشاره کرده است یا خیر، اما طرفداران این سری از قبل فکر می کنند که این نشانه ها تصادفی نیستند و احتمالا باید منتظر اجرای گیم پلی بازی Fable در Xbox Showcase باشیم. . در هر صورت فقط می دانیم که ریبوت بازی Fable توسط استودیو Playground Games در دست ساخت است و طبق شایعات از بازی های Witcher الهام گرفته شده است. اگرچه گفته می شود هنوز زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی مانده است.

بخوانید  سازندگان بازی هدف ساخت پلی استیشن 5 پرو را درک نمی‌کنند

علاوه بر این، Eidos Montreal، توسعه دهنده Guardians of the Galaxy و Deus Ex، به Playground در توسعه Fable کمک می کند. نمایشگاه Xbox در تاریخ 13 ژوئن (23 ژوئن) ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می شود و به زودی پاسخ سوالات شما را دریافت خواهیم کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر