بسته نرم افزاری Humble’s Metroidvania عالی است – 7 بازی را با قیمت 15 دلار دریافت کنید



Metroid و Castlevania ممکن است جواهرات در تاج metroidvania باشند (به طور طبیعی)، اما توسعه دهندگان مستقل در طول سال ها این زیرژانر را زنده نگه داشته اند، و به لطف بسته جدید Metroidvanias Must-Play Humble، می توانید مجموعه ای از هفت مترویدوانیا مستقل را برای رایانه شخصی بگیرید. به علاوه کدهای کوپن برای دو نفر دیگر فقط با 15 دلار.

درست به نام بسته، هر بازی گنجانده شده قابل توجه است، به عنوان خون‌آلود: آیین شب، که جدیدترین عنوان کوجی ایگاراشی، توسعه دهنده ای است که بیشتر به خاطر کارش روی سری Castlevania شناخته شده است. جای تعجب نیست که Bloodstained مانند جانشین مدرن عناوین Castlevania با محوریت اکتشاف مانند Symphony of the Night و Aria of Sorrow به نظر می رسد و بازی می کند. اگر آن دوران Castlevania را از دست دادید، این بازی عالی است.

شوالیه توخالی همچنین در بسته نرم افزاری گنجانده شده است، که به دلیل مبارزات روان، موسیقی متن به یاد ماندنی و دنیایی که با دست پر از باگ های روح انگیز شایان ستایش شده است، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های Metroidvania شناخته می شود. این را پخش کنید تا ببینید چرا طرفداران نمی توانند منتظر دنباله، Silksong باشند.

بسته نیز شامل کفرآمیز، که از طریق مبارزات چالش برانگیز و جلوه های بصری تیره و تاریک، و دنیای باران، که بازیکنان را می‌بیند که موجودی کوچک به نام “slugcat” را کنترل می‌کنند، که به صورت مخفیانه به اطراف می‌چرخد و در یک دنیای غول‌پیکر پسا آخرالزمانی زنده می‌ماند. آ کوپن تخفیف 20 درصدی برای ادامه، دنیای باران: بارش باران، نیز گنجانده شده است.

بخوانید  Street Fighter 6 Zangief vs Marisa Developer Gameplay

خرابه های گم شده، قارچ انفرادی، و هایکو، ربات لیست بازی ها را کامل کنید، و Humble همه چیز را با a کامل می کند کوپن تخفیف 50 درصدی برای گذشته Zapling.

در مجموع، شما 164 دلار به ارزش 15 دلار دریافت می کنید. با این حال، اگر می‌خواهید پول بیشتری به خیریه Girls Who Code اهدا کنید، می‌توانید کمک مالی خود را تا 25 دلار یا بیشتر افزایش دهید، که این بسته از آن پشتیبانی می‌کند. Humble همچنین به شما امکان می دهد تقسیم درآمد بین ناشران، خیریه و Humble را تنظیم کنید. همه کدها از طریق Steam باز می شوند.

بسته بازی Humble’s Metroidvanias Must-Play تا 21 ژوئن در دسترس است.

بسته نرم افزاری Humble Must-Play Metroidvanias

15 دلار بپردازید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر