اطلاعات جدیدی از بازی کنسل شده Dead Rising 5 منتشر شد

حال با انتشار این ویدیوهای جدید می توان حدس زد که Dead Rising 5 بازی استودیو Capcom Vancouver در سال های پس از انتشار Dead Rising 4 است که به دلیل عدم اعتماد شعبه مرکزی Capcom در مورد موفقیت بازی Dead Rising 5، با بسته شدن این استودیو، توسعه آن به طور کامل لغو شد. پس از آن مراحل ساخت بازی به دیگر استودیوها و تیم های بازی سازی داخلی این ناشر ژاپنی منتقل نشد. البته بسیاری از طرفداران همچنان امیدوارند که روزی کپکام با همان رویکردی که در بازسازی بازی های محبوب رزیدنت اویل دارد، یک بازسازی کامل از قسمت اول این مجموعه ارائه کند. زیرا سری بازی Dead Rising نیز طرفداران خود را دارد.

می‌توانید یکی از ویدیوهای طولانی‌تر ارسال شده در زیر را تماشا کنید. ویدیویی که ظاهرا سال ها در سایت یکی از سازندگان بازی Dead Rising 5 قابل مشاهده است. البته مشخص است که تمامی این ویدیوها فقط نسخه بسیار ابتدایی و پر آلفای بازی را نشان می دهند، بدون شک اگر توسعه بازی Dead Rising: Dia de Los Muertos ادامه می یافت، گرافیک و انیمیشن ها بسیار کاملتر می شد. و در نسخه نهایی بازی پیشرفته شد.

ویدئوهایی که اخیرا منتشر شده است، تصاویری از گیم پلی بازی Dead Rising 5 را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

در این ویدئوهای فاش شده، شخصیت‌های چاک و کیتی گرین، که طرفداران سریال Dead Rising احتمالاً از Dead Rising 2 به یاد دارند، بار دیگر مشغول نبرد با زامبی‌ها در مکزیک هستند. از ویدیوها به نظر می رسد که داستان Dead Rising 5 قرار است بین قسمت دوم و سوم این مجموعه اتفاق بیفتد. یکی دیگر از جنبه های لو رفتن گیم پلی جدید این است که بازیکنان ظاهرا این گزینه را خواهند داشت که قسمت هایی از Dia de Los Muertos را با شخصیت قابل بازی دیگری تجربه کنند. استفاده از مکانیک ها و طراحی های الهام گرفته شده از گیم پلی بازی های محبوب سری Souls از دیگر جنبه های جالب این بازی کنسل شده است.

بخوانید  Rewatching Old Shows Could Lead To Fewer New Ones, Judd Apatow Worries

در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی در مورد این بازی که در سال 2017 در شعبه ونکوور کپکام در حال ساخت بود وجود ندارد، ظاهراً قرار بود این بازی ویدیویی Dead Rising: Dia de Los Muertos نام داشته باشد. در ویدیوهای فاش شده، می‌توانیم اولین نگاهی به نسخه‌های دمو بازی در مراحل مختلف توسعه داشته باشیم.

طبق جزئیاتی که قبلا در پادکست بازی Did You Know Gaming و کانال یوتیوب منتشر شده بود، مراحل ساخت بازی Dead Rising 5 سال ها پیش و همزمان با شروع ساخت Dead Rising 4 آغاز شد. Dead Rising 5 قرار بود یک بازی کوچکتر و متمرکزتر شبیه به بازی های اصلی و محبوب این سری باشد و توسعه آن توسط تیمی کاملاً متفاوت از Unreal Engine 4 آغاز شد.

دیروز، طرفداران سری بازی های جهان باز Dead Rising کپکام، ویدیوهای یکی از بازی های لغو شده این سری را در گالری شخصی یکی از توسعه دهندگان بازی پیدا کردند و به سرعت این اطلاعات را با انواع و اقسام افراد به اشتراک گذاشتند.

نظر شما کاربران یک گیمر چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

عدم وجود طرفداران مثبت و بازخورد منتقدان و فروش کمتر از حد انتظار Dead Rising 4 در نهایت باعث شد کپکام تصمیم بگیرد که استودیوی Capcom Vancouver را در سپتامبر 2018 به طور کامل تعطیل کند. در آن زمان، Capcom اعلام کرد که لغو پروژه‌ها توسعه بدون اعلام قبلی از آن استودیو منجر به زیان تقریباً 4.5 میلیارد ین ژاپن یا تقریباً 40 میلیون دلار آمریکا برای این سریال شده بود.

بخوانید  پچ جدید Apex Legends پوست مسطح "Pay-To-Win" را تغییر می دهد