استارفیلد به 12 میلیون بازیکن صعود می کند، فیل اسپنسر فکر می کند که می تواند زندگی شبیه Skyrim داشته باشد



پس از اینکه فیل اسپنسر اعلام کرد که اکنون بیش از 12 میلیون بازیکن را در سه ماه پس از عرضه به نمایش گذاشته است، Xbox یک نقطه عطف دیگر را برای Starfield جشن می گیرد. رئیس Xbox همچنین در مورد آینده حماسه اکتشاف فضا صحبت کرد و جاه طلبی های Bethesda برای بازی را با چرخه عمر طولانی Skyrim مقایسه کرد.

صحبت کردن با CCXP در برزیلهمانطور که توسط IGNاسپنسر از زمان راه اندازی Starfield موفقیت خود را جشن گرفته است. او گفت: “استارفیلد اکنون بیش از 12 میلیون بازیکن از زمان راه اندازی استارفیلد دارد و همچنان در بین 10 بازی برتر ما در سراسر استودیوهای ما قرار دارد.”

در حال پخش: استارفیلد: هر آنچه که باید بدانید

هنگامی که از اسپنسر پرسیده شد که آیا اسپنسر تصور می کرد که Starfield عمری مشابه Skyrim داشته باشد، بازی RPG Bethesda که 12 سال پس از انتشار هنوز بین طرفداران محبوب است، او گفت: “هدف ما این است.” اسپنسر اضافه کرد که تاد هاوارد و تیم بتسدا امیدوارند استارفیلد بتواند تجربه‌ای شبیه Skyrim برای “افرادی که عاشق فضا و اکتشافات فضایی هستند” باشد.

بنابراین ما قبلاً اعلام کرده‌ایم که گسترش بعدی ما، Shattered Space، در راه است. ما قبلاً به جامعه گفته‌ایم که آنها همه ابزارهای mod را دریافت می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را در Starfield ایجاد کنند، که همینطور بوده است. برای Skyrim مهم است.» اسپنسر گفت. بنابراین، اعتماد به نفس زیادی وجود دارد که استارفیلد برای سال‌های آینده بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی خواهد بود.»

با همه حساب ها، Starfield یک راه اندازی قوی داشت، با 1 میلیون بازیکن همزمان در روز راه اندازی و جشن گرفتن بیش از 6 میلیون بازیکن در یک هفته پس از راه اندازی. با این حال، مقایسه با سایر بازی‌های Bethesda دشوار است، زیرا Starfield نیز روی Game Pass راه‌اندازی شد، و Xbox نشان نداده است که چه تعداد از بازیکنان بازی را به‌جای بازی آن به عنوان بخشی از اشتراک خود خریداری کرده‌اند – اگرچه مایکروسافت افزایشی را در Game Pass نسبت داده است. اشتراک راه اندازی Starfield.

استارفیلد نیز مانند عناوین قبلی Bethesda از سوی منتقدان یا طرفداران مورد استقبال قرار نگرفت و با تنها 68 درصد نقدهای مثبت در زمان نگارش، به کم امتیازترین بازی استودیو در استیم تبدیل شد. شماره بازیکنان همزمان در استیم نیز از زمان عرضه به طور چشمگیری کاهش یافته است و اکنون به طور مداوم در رتبه بندی پایین تر از Skyrim است – اگرچه همیشه ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که Steam تنها بخشی از بازی های پایه بازی را نشان می دهد و Starfield نیز در Xbox و Game Pass موجود است.

بخوانید  جادوی علوم ریاضی در ایجاد Sphere Las Vegas; بزرگترین سازه کروی در جهان

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر