معرفی سریال Dream Liaison اثر Eva Green و Vincent Castle

بازیگران: ریچارد مدن، سوفی رندر و وینسنت فرانکلین

بازیگران: کلر دینز، مندی پتینکین و دیمین لوئیس

اخیراً، بسیاری از سازندگان در صنعت خدمات پخش جریانی به این نتیجه رسیده اند که مخاطبان از ماجراجویی های چند کشوری استقبال می کنند. نمونه بارز این موضوع سریال Liaison است که سبکی سرد با داستانی چند زبانه دارد. داستان این سریال از سوریه شروع می شود و سپس به فرانسه و بریتانیا می رسد. البته همزمان چند مزدور روسی نیز وارد صحنه گذرگاه مرزی ترکیه می شوند.

آلیسون رودی (با بازی ایوا گرین) ماموری است که در یک مرکز امنیت سایبری در لندن کار می کند. او یک رئیس فضول به نام ریچارد (با بازی پیتر مولان) دارد و با یک وکیل حقوق بشر که به ندرت او را می بیند در رابطه است. در سوی دیگر ماجرا، گابریل دلاژ (با بازی وینسنت کسل)، مزدوری است که برای سرویس های اطلاعاتی فرانسه کار می کرد. مسیرهای این دو شخصیت بلافاصله به هم نمی خورد، بلکه هر کدام از آنها درگیر ماجراهایی می شوند که توسط دو هکر برجسته سوری ایجاد می شود. داستانی که خیلی زود توجه تمام دنیا را به خود جلب می کند.

ربایندگان سریال مشکوک با ماسک های عجیب

خلاصه داستان: مجموعه بادیگارد شخصی داستان تخیلی شخصیتی به نام دیوید بود را روایت می کند. یک کهنه سرباز قهرمان اما بسیار حساس که اکنون به عنوان افسر متخصص حفاظت برای خانواده سلطنتی و زیرشاخه حفاظت متخصص پلیس متروپولیتن در لندن کار می کند. در این داستان او وظیفه دارد از وزیر کشور جاه طلب و قدرتمند به نام جولیا مونتاگ محافظت کند. سیاست‌های مونتاگ دقیقاً از چیزی پشتیبانی می‌کند که باد از آن متنفر است. با این حال، در چنین شرایطی، باد خود را بین وظیفه و اعتقادات خود می بیند، در موقعیت های جدیدی قرار می گیرد و نمی داند به کدام سمت برود. او که مسئول تضمین امنیت جولیا مونتاگ است، آیا او واقعاً بزرگترین تهدید او است؟

بخوانید  حقایق جالب فیلم Forrest Gump | نگاهی به زندگی عجیب فارست گامپ

این دو هکر اطلاعاتی در مورد حملات سایبری و حملات تروریستی دارند که در حال حاضر در اروپا در حال انجام است. کسانی که در خطر هستند از فرانسه درخواست پناهندگی سیاسی می کنند. اما به دلیل مهارت‌هایشان، به عنوان افرادی دردسرساز دیده می‌شوند که همه دولت‌ها نمی‌خواهند. سریال ارتباطی با صبر و حوصله داستان خود را باز می کند و طرح های مختلف را به یکدیگر متصل می کند. اما این بدان معنا نیست که یک سریال کسل کننده و خسته کننده پیش روی ما است. سرعت داستان بسیار راضی کننده است و مدام با صحنه های پرتنش و تعقیب و گریز همراه است.

خلاصه داستان: داستان حول محور پنج شهروند (سه مرد و دو زن) است که زندگی آنها در یک روز تغییر می کند. پس از ربوده شدن پسر یک غول رسانه ای آمریکایی به نام کاترین نیومن، این پنج نفر مظنون اصلی پلیس شهر لندن هستند. اکنون آنها باید با زمان مسابقه دهند تا هر چه زودتر بی گناهی خود را ثابت کنند. اما آیا کسی حرف آنها را باور خواهد کرد؟ اصلا راست می گویند؟


ایوا گرین در نقش آلیسون رودی در باند

سریال Liaison شامل سیاستمداران، عملیات هوشمند پرخطر، عبور غیرقانونی مرزها، درگیری بین شهرهای بزرگ و پایتخت‌ها و موارد دیگر می‌شود و زمان را برای به چالش کشیدن آنها تلف نمی‌کند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: “Liaison یک فیلم هیجان انگیز معاصر است که به وضوح نشان می دهد که چگونه اشتباهات گذشته ما پتانسیل تخریب آینده ما را دارند. این سریال اکشن را با داستانی غیرقابل پیش بینی و چند لایه ترکیب می کند که در آن عوامل جاسوسی و سیاسی نقش بسیار مهم و جذابی دارند. و قبل از داستان عشقی پرشور، کهن و پایدار است.»

بخوانید  توکن NFT چیست و چگونه می توانم آن را ایجاد کنم؟

کلر دینز با بی سیم در گوش در سریال میهن

داستان چند زبانه این سریال دلهره آور در دوران پس از برگزیت می گذرد، زمانی که کشور بریتانیا در معرض حملات سایبری شدید قرار دارد. داستان این سریال پیچیده، دیالوگ هایش کمی گیج کننده و قسمت های عاشقانه اش جذاب است.

وینسنت کسل و ایوا گرین در رابطه

سریال سوء ظن

سریال میهن

سال انتشار: 2011 تا 2020

ریچارد مدن با جینا مک کی در مینی سریال بادیگارد

این سریال سیاسی و دلهره آور که شامل 6 قسمت است حول محور رابطه عاشقانه دو شخصیت به نام های گابریل و آلیسون می باشد. دو نفر که در گذشته عمیقا عاشق بودند و اکنون باید با هم کار کنند. «ارتباط» از آن دست سریال هایی است که حتی 10 دقیقه از داستانش شروع نمی شود، بین صحنه های مختلف شهری و همچنین زبان های مختلف حرکت می کند. تا مردم بدانند که او در طول داستان بین لندن، پاریس و سوریه حرکت خواهد کرد. درست است که در ابتدا کمی گیج کننده است، اما بلافاصله لحن و سیستم سریال برای عموم مشخص می شود.

البته این به این معنا نیست که فقط برای ایوا گرین اتفاق افتاده است. از سوی دیگر، وینسنت کسل این فرصت را پیدا نمی‌کند که بچرخد و مانند یک شخصیت منفی اغواگرانه درست عمل کند. درست مانند آنچه در کارهای گذشته او ظاهر شد، سرگرم کننده و چشمگیر. اما در مجموع می توان سریال ارتباطی را اثری ترسناک و هیجان انگیز دانست که اکشن را با داستانی شخصیت محور ترکیب کرده و نتیجه بسیار جذابی را به مخاطب ارائه می دهد.

سریال کشور

تا به امروز سریال های زیادی در این دسته ساخته شده است اما موارد کمی وجود دارد که شباهت زیادی به سریال دارد. مثل همیشه در این قسمت 3 مورد از این آثار را ارائه می دهیم؛ اگر سریال جالبی سراغ دارید حتما در قسمت نظرات به ما بگویید.


سریالی شبیه به سریال ارتباطی

سال انتشار: 2022

خلاصه داستان: Homeland که برنده 6 جایزه امی (از جمله سریال های درام برجسته) شد، یکی از آن نمایش هایی است که شما را همیشه در لبه صندلی خود نگه می دارد و مطمئناً هیجان را منتقل می کند. نیکلاس برودی، یک گروهبان دریایی، هم یک قهرمان ممتاز و هم یک تهدید جدی است. از سوی دیگر، کری متیسون را داریم که افسر سیا است. اگرچه او دوقطبی است، اما در رشته خود بهترین است. درگیری ها و برخوردهای ظریف و در عین حال پیچیده این دو شخصیت بر اساس دروغ ها، سوء ظن ها و خواسته های آنهاست. سریال بسیار اغوا کننده، تکان دهنده و دلهره آور Homeland نیز حول این درگیری ها می چرخد. سریالی که نشان می دهد جز سرنوشت این ملت در خطر نیست.


سریال مشکوک

سریال محافظ شخصی

Liaison سریال ترسناک جدیدی از Apple TV Plus با بازی Eva Green است که بسیاری از مخاطبان خود را به یاد Homeland می اندازد.

سال انتشار: 2018

سری حفاظت شخصی

بازیگران: کونال نایار، جورجینا کمپبل و الیزابت هنستریج

یک سری صحنه های مرموز در داستان وجود دارد که در این ژانر کاملا طبیعی است. دزدان دریایی که زمزمه های بیهوده می کنند و مردم متوجه نمی شوند یا مردانی با لباس نظامی که سلاح هایی با اهداف کاملا مبهم و نامشخص حمل می کنند در تاریخ ثبت می شوند. اما در کل نمی توان سریال ارتباطی را یک سریال قدیمی یا پیش پا افتاده دانست. این سریال از اعداد معمول و مورد انتظار این سبک استفاده می کند. همانطور که او به معرفی پیچش های خود در داستان ادامه می دهد، بنابراین آنقدرها قابل پیش بینی نیست. درست است که ایوا گرین یکی از بازیگران بزرگ این سریال است، اما از زمانی که در سریال Penny Dreadful (داستان پرطرفدار) ظاهر شد، داستان به او اجازه درخشش نمی دهد.