آیا می‌توانید در بازی Star Wars Jedi Survivor Bogling را نوازش کنید؟

Jedi: Survivor در تاریخ 28 آوریل بر روی کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین رایانه شخصی (که به 155 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد) منتشر می شود. برای نسخه PS5 بازی، Respawn ایده‌های بازخورد لمسی جالبی را از طریق کنترلر DualSense اجرا کرد، که کارگردان بازی، Stig Asmussen می‌گوید که سطح جدیدی از گیم‌پلی ظریف را به تجربه اضافه می‌کند.

Star Wars Jedi: Survivor در 28 آوریل منتشر می شود، و با انتشار آینده بازی، چیزهای زیادی در مورد انتظارات از عنوان Star Wars – اما نه همه چیز، یاد گرفتیم. یک خبر بسیار مهم برای جدی تایید شد: Survivor در مورد اینکه آیا بازیکنان می توانند بوگلینگ را نوازش کنند یا نه. خوشبختانه برای طرفداران، Bogling را می توان در عنوان جدید جنگ ستارگان Respawn نوازش کرد.

اگر می‌خواهید درباره حیواناتی که می‌توانید در بازی‌های ویدیویی حیوان خانگی کنید بیشتر بدانید، حساب توییتر را بررسی کنید آیا می توانید سگ را نوازش کنید؟.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جردن رامی در پیش‌نمایش Star Wars Jedi: Survivor در GameSpot نوشت: «Survivor ایده‌های جذابی را ارائه می‌کند و برخی از پویایی‌های بالقوه جالب شخصیت‌ها را در فصل دوم خود به تصویر می‌کشد. متأسفانه، من کمتر تحت تأثیر بسیاری از چیزهایی که دارم قرار گرفتم می توان در واقع صحبت و بیشتر با آنچه من نمی توانداما دنباله یکی از بازی های جنگ ستارگان مورد علاقه من خوب به نظر می رسد.”

بخوانید  شایعه: پورت شدن بازی‌ های پلی استیشن VR برای PSVR2

بوگلینگ یک موجود تونل زنی بومی سیاره بوگانو است. The Bogling اولین حضور خود را در دنیای جنگ ستارگان در Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 انجام داد، و در حالی که بازیکنان می توانند یک Bogling را در آن بازی همراه خود کنند، به نظر می رسد ویژگی نوازش کردن برای دنباله آن جدید باشد.

اکانت توییتر پلی استیشن انگلستان این اطلاعات بسیار مهم را تایید کرده و ویدئویی از این سکته ها را در عمل به اشتراک گذاشته است. همانطور که می بینید، شخصیت اصلی Cal Kestis خم می شود و روی خز موجود خراش می دهد و صدایی شوخ و شاد را از موجود کوچک بیرون می آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر